1.0.2 of 1.1.1 of 1.1.2

Ik zie door die getallen het bos niet meer. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen al die versies?

Alvast bedankt.

Niels

[url]http://docs.google.com/View?docid=dgzw9xs_0gfhxns&pli=1[/url]

Een URL die je zeker moet bookmarken, is namelijk een mooi en duidelijk referentiepunt. :wink:

Versies van wat?

Het verschil tussen al deze soorten firmware. Maar zoals ik al zei, moet je die link echt checken.

[quote:8bfe4bdf2b="Erik Joling"]Versies van wat?[/quote:8bfe4bdf2b]

In welk forum is deze vraag gesteld???

Deze sites hebben zeker een antwoord voor je; - www.google.com - www.wikipedia.com - www.onemorething.nl (zoekfunctie) - www.ijailbreak.com (of via je iPhone www.jailbreakme.com ) - www.hacktheiphone.com

Kost je 2 seconden om het op te zoeken. Een berichtje tikken omdat je
geen zin hebt om zelf te zoeken kost je 2 minuten.

[quote:1033abf902="joram"]Deze sites hebben zeker een antwoord voor je; - www.google.com - www.wikipedia.com - www.onemorething.nl (zoekfunctie) - www.ijailbreak.com (of via je iPhone www.jailbreakme.com ) - www.hacktheiphone.com

geen zin hebt om zelf te zoeken kost je 2 minuten.[/quote:1033abf902]

als iedereen maar dan ook iedereen alleen maar gaat googelen… en alle antwoorden die hier op dit forum geopperd worden zijn daar te vinden. Waarom is er hier dan een forum? :?

ik heb vorige week geupdate naar 1.1.2. ik heb zelf eerst 1.0.2 gehad, dan 3 weken 1.1.1, en nu 1.1.2. De batterij is er enkel op vooruit gegaan, zeker na de 1.1.2 update. ik doe nu tot 5 dagen in standby. Verder is de iTunes wifi store (sinds 1.1.1) ook wel leuk meegenomen

[quote:f57d1bb66c=“jaimiefanatic”][quote:f57d1bb66c=“joram”]

geen zin hebt om zelf te zoeken kost je 2 minuten.[/quote:f57d1bb66c]

als iedereen maar dan ook iedereen alleen maar gaat googelen… en alle antwoorden die hier op dit forum geopperd worden zijn daar te vinden. Waarom is er hier dan een forum? :?[/quote:f57d1bb66c]

Amen! Een topique met overzichtelijke verschillen tussen de firmware en dergelijke kan geen kwaad. Al dat gezeur altijd over redundantie.