1 april MacOSX.nl -30 jaar Apple- meeting (Westergasfabriek)

Is al gewees!

ik trap er niet in... :innocent:

In de 30 bitterballen of 1 April?

Ik citeer uit een prachtig stukje 'Ik weet het niet meer' van Bert Visscher:

“Trainer, ik sta helemaal alleen in Zwolle, ik sta hier helemaal alleen op het veld. D’r is verder niemand dus ik denk, kom ik bel.”

“Eikel we spelen thuis!”

“Maar in mijn clubblaadje stond ‘uit’”

“Ja in jouw clubblaadje wel!”

:wink:

[quote:84c005e7c2="Meneer Guggenheimer"]In de 30 bitterballen of 1 April?[/quote:84c005e7c2]

beiden! :wink:

Hmmm, iedereen dacht ook dat gmail van google op 1 april een grap was... (en de verhoging naar 2 gig was ook op 1 april)

:P:P

Lijkt me gezellig. Maar dan de dag na 1 april. Om te voorkomen dat er geintjes worden uitgehaald :)

Lijkt me ook gezellig ! :D

[quote:dae1610800="Meneer Guggenheimer"][...]Locatie komen we wel uit.[/quote:dae1610800]

ja, dat is dan Amsterdam… :wink:
(die stond nu als eerste op de lijst…)

Ja, lijkt me cool. Ik ben wel benieuwd wie jullie allemaal zijn. Ik zit hier nog niet zo lang bij, maar lijkt me zeker leuk.

En idd. Dan moet niet iedereen flauwe grappen op die dag gaan uithalen. :stuck_out_tongue:

Zaterdag 1 april in Amsterdam lijkt me leuk.

[quote:82bfd674da="marloez"][quote:82bfd674da="Meneer Guggenheimer"][...]Locatie komen we wel uit.[/quote:82bfd674da]

ja, dat is dan Amsterdam… :wink:
(die stond nu als eerste op de lijst…)[/quote:82bfd674da]

haha Yeah amsterdam…!! 8)

Amsterdam klinkt gezellig. Op welke dag valt 1 april eigenlijk? O, zaterdag. Okee, dan is de OV-kaart niet geldig, dat is wel minder. Maar het lijkt me gezellig om jullie eens te ontmoeten. O, kut. Ik bedenk me ineens dat mijn schoonmoeder op 1 april jarig is. Shit, die vergeet ik helemaal. En dit is dus serieus geen geintje. O, ik baal nu best wel. Ik ga kijken of ik die verjaardag kan skippen.

[quote:568632f09b="ifeelfine"]Lijkt me gezellig. Maar dan de dag na 1 april. Om te voorkomen dat er geintjes worden uitgehaald :)[/quote:568632f09b] Dan is het niet leuk meer :roll:

@ifeelfine,

je veter zit los :evil:

Goed idee, alleen zaterdag is zo'n onhandige dag, hadden ze niet op zondag jarig kunnen zijn.

Mmm weer een meeting op en dag dat ik niet kan :(

Steve Jobs komt ook.

[quote:8722edc11e="els"]Steve Jobs komt ook.[/quote:8722edc11e]

Die zit al weken te wachten… :wink:

[quote:ea18704285="ifeelfine"]Amsterdam klinkt gezellig. Op welke dag valt 1 april eigenlijk? O, zaterdag. Okee, dan is de OV-kaart niet geldig, dat is wel minder. [/quote:ea18704285]Er is een parallel universum waar mensen buiten Amsterdam wonen èn een auto hebben. Zolang die stad nog niet af is, is het voor hen een helse opgave om om het even wat in Amsterdam, maar wel buiten de auto te doen. Dus ingeval de boeren en buitenlui uit de provincie ook welkom zijn, stel ik binnen Amsterdam iets in Noord of bij het Amsterdamse Bos voor. Uit [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66391]ervaring[/url] weet ik dat een geschikte lokatie vinden het moeilijkste is van een meeting is.