Ik heb thuis 2 pc's met itunes en op mijn werk een mac met itunes...
Nu heb ik af en toe het probleem dat progs uit de appstore het niet meer doen, en als ik hem dan op mijn werk aankoppel doen de progs het allemaal weer wel…
Klopt dat? en is het aan te raden, om maar 1 itunes basisstation te hebben??
Daarnaast heb ik in itunes mijn hele muziek map gekoppeld aan itunes…
de werkelijke map heeft 22000 nr’s
maar itunes heeft er maar 14000…
zijn die 8000 dan allemaal geen correcte mp’3??? naar mijn weten is wel alles mp3…
Ik heb gegoogle in onemorething, maar waarschijnlijk zijn dit van de 1e generatie basisvragen, dat ik ze niet tegen kom…
Het is veruit het makkelijkst om je library voor een iPod/iPhone vanuit 1 computer te doen, of je moet allebei de computers precies dezelfde library geven. Het App-probleem vind ik vreemd, als je alle 3 de computers machtigt via Store-> Machtig Computer, kopieren de apps (en in iTunes gekochte muziek) automatisch naar elke computer als je de iPhone er op aansluit.
Heb je de muziekmap gekoppeld aan iTunes op PC of Mac? En heb je ze gekoppeld door Bestand → Voeg toe aan Bibliotheek ( O )? Bovendien moet je nieuwe muziek ook weer importeren in iTunes, bij mijn weten gaat dat niet automatisch…
thanks, ik kijk vanavond mijn instellingen even na...
volgens mij heb ik wel in itunes een map toegevoegd aan de bieb…en daar staat nu een mapje met muziek…(daar heeft hij best wel even over gedaan) overigens op een pc, alleen mis ik daar 8000 nr’s…
ik mail je vanavond even hoe ik het precies heb gedaan, wellicht ging ik uit van teveel gemak van de apple omgeving…
mijn pc staat ook op nominatie om vervangen te worden door een mini, zodra snow leopard er is…
De beste manier is inderdaad om de iTunes-map op één computer te hebben en die ook te laten beheren door iTunes (de opties 'kopieer betsanden' en 'laat iTunes muziekmap beheren' aanzetten in de voorkeuren). Als je op je werk bent, dan kan je daar uiteraard een aparte bieb draaien, maar koppel dan geen iPhone of iPod aan, want dan gaat die piepen dat hij al met een andere bibliotheek zit. Je kan in de voorkeuren (onder apparaten) wel de sync voor iPhones en iPods uitzetten, dan kan je ze wel inpluggen zonder gepiep.
Voor aangeschafte nummers kan je vijf computers machtigen, zodat de nummers afgespeeld kunnen worden op die computers, hetzelfde geldt overigens voor apps uit de AppStore.
Ik heb de opties muziek beheren en copieren aangezet in de voorkeuren..
en hoop nu dat alles automatisch wordt bijgehouden…
Voor de rest, gezien 2 iphones op 1 tunes,
Ik zou graag 1 itunes willen laten draaien met 2 iphones (met aparte muziek wensen)
bij mijn account in itunes: staan mijn account gegevens…
en opzich is het ook niet erg als alle app-store progs via mijn account worden gekocht, alleen vraag ik me af, of ze seperaat van elkaar dan ook verschillende en dubbele apps kunnen draaien…
Is er wellicht een verschil als ik de computer machtig met mijn itunes ID?