10.2.1 opstartmededeling

Krijg ik plotseling een wit schermpje in beeld met de mededeling(in drie talen)dat ik mijn computer moet restarten.G4 was ook vastgelopen.Na opstarten is alles weer normaal.Dit heb ik nog nooit gezien! Iets van 10.2.1?

Normaal is het niet. Ik weet welk scherm je bedoeld want ik kreeg dat ook met 10.2. Heb het idee dat er dan toch iets fout zit....

MF

Gebruik je scusi randapparatuur?

Nee.......heb geen scsi aan mijn iMac Kreeg de melding (weet niet eens of ik hem nog heb) tijdens het opstarten in 10.2 vanaf een losse FireWire Harddisk

Ik kreeg hetzelfde scherm bij het legen van m'n prullenmand. Krijg 'm nu dus ook niet meer leeg, hij loopt elke keer vast.

Heb een en ander gevonden[url=http://discussions.info.apple.com/WebX?14@143.8Ok0aRjddAw.10@.3bb97edc/0]apple forum[/url] Het lijkt alsof de harde schijf((v)en)) niet uit zijn slaap kan komen.Dat zou deze mededeling kunnen verklaren.Ik vraag me af als je genoeg geheugen hebt en in het zelfde programma werkt en de harde schijf wordt niet aangesproken,of een schijft in de slaapstand gaat? Dat zou wel een en ander kunnen verklaren.

[quote:post_uid7="Guest"]Ik kreeg hetzelfde scherm bij het legen van m'n prullenmand. Krijg 'm nu dus ook niet meer leeg, hij loopt elke keer vast.[/quote:post_uid7] Norton heeft mijn probleem opgelost. Er waren wel een aantal Major errors, maar wat het precies is geweest weet ik niet.

Ach, Norton houdt er van om dingen 'major errors' te noemen. Ik zou me daar maar geen zorgen over maken.

dat meertalige herstartschermpje is een aanpassing van de kernel panic console die zelden in 10.0 tot 10.1 verscheen.