10.2.2 update

werk op een G4 silver 1GhzDP met 1,5GH RAM, NL. Weer te snel geweest met updaten naar 10.2.2. meteen na de update gisteravond, een paar keer de al eerder in dit forum genoemde mededeling gekregen "you need to restart your computer" (in de meest exotische talen). Merkte dat dit venster meteen opkwam nadat Suitcase opsprong om op te starten. Erg langdurige herstarts na de vastlopers. Meteen na een gelukte herstart op geforceerd stoppen van Suitcase geklikt. en jawel geen foutmelding meer. Vanmorgen weer normaal kunnen opstarten totdat ik Adobe Golive opstartte terwijl ik wat bestanden naar mijn iDisk aan het uploaden was. Een totale vastloper als gevolg. Nog nooit meegemaakt onder OSX 10.2. Geen muisreactie, geen geforceerde stop meer mogelijk. Na de herstart (weer erg langdurig!!) weer een keer de genoemde outmelding gekregen. Ik denk er seriueus over om een snlelle clean (archive and install) van systeem 10.2 te doen en deze updater er zeker niet meer overheen te halen totdat er wat meer over de bugs en bijwerkingen bekend is. Lijkt ofdat niet alle programma's er goed mee overweg kunnen.

Stomme vraag mischien... :oops:

Maar je bent in ieder geval voorzien van versie 10.1.3 van Suitcase?

zekers de laatste versie, maar het suitcase-probleem heb ik tijdelijk omzeild door automatisch opstarten uit te zetten. Golive krijg ik dus ook na herhaalde pogingen niet aan de praat.

[quote:539a11ce71="ohho"] Een totale vastloper als gevolg. Nog nooit meegemaakt onder OSX 10.2. Geen muisreactie, geen geforceerde stop meer mogelijk. [/quote:539a11ce71] Ik wel onder 10.2.1(Vooral die bevroren muis en geen geforceerde stop) En nu maar eens kijken of het weg is in 10.2.2. :?