10.3.3 beschikbaar via Software Update!

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25711

58.8 MB

Nog ± 5 minuten downloaden. Ik ben benieuwd :?

is het build 7F43?

Nee, het is build 7F44

whiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeej, thnx apple!

Hehe!!!

[quote:665e2a96d8]Addresses an issue in which Finder unexpectedly quits if the View menu option “Show icon preview” is enabled while dragging a significant number of icons to another location.[/quote:665e2a96d8]

s**t, heb build F43 geïnstalleerd en nu krijg ik in softwareupdate niks, en zal moeten wachten op stand-alone download, maar die is er nog nbiet :( ach ja toch bijna slaaptijd:p

[quote:adac662d9d="Apple"]DVD Player now recognizes and plays DVD+R media.[/quote:adac662d9d] 8)

Ok hij werkt nog. 8) Nu maar is zien of het allemaal vebeterd is. :? Ach alles beter dan een XP update :wink:

Begrijp ik nu dat er weer een handvol sukkels is die blind de eerste wil zijn om een Apple update te hebben om als eerste er achter te komen dat hun scanner het niet doet, dat de eigen ingebouwde CD-R er mee is opgehouden en dat ineens .... En dat er dus nog steeds niemand het beleid aanhangt dat er niks geupdate hoeft te worden wat het gewoon goed doet?? Spannend wat de gevolgen deze keer zijn ;-)

Nog enkele minuten en dan heb ik m binnen... Dan eens kijken wat hij gaat doen op mn cube.

Safari oogt sneller, printen ook... En iemand moet toch zijn/haar nek uit durven te steken, toch?

Jawel, en ik ben er zelf ook meestal vlot bij, maar ik heb geen enkele behoefte om de allereerste te zijn. Maar jij weet ook dat er na een fikse updat ook allemaal mensen zitten te jammeren dat hun PB niet meer wil opstarten, de accu's te snel leeg zijn of hun programma's niet meer goed werken. Ik denk dan: je doet het jezelf ook aan, melden is prima maar zeuren dat 'dat toch niet zou mogen gebeuren' en dat OSX steeds meer op XP begint te lijken.

[quote:9d690ca5ad="syriani"][...]nu krijg ik in softwareupdate niks, en zal moeten wachten op stand-alone download, maar die is er nog nbiet :([...][/quote:9d690ca5ad]

Nu wel als stand-alone te downloaden: hier namelijk

ben hem nu aan het downloaden.. ik ben benieuwd!

[quote:3b41ebc1cf="PeterMeeuwsen"][quote:3b41ebc1cf="syriani"][...]s**t, heb build F43 geïnstalleerd en nu krijg ik in softwareupdate niks, en zal moeten wachten op stand-alone download, maar die is er nog nbiet ach ja toch bijna slaaptijd:p[/quote:3b41ebc1cf]

Nu wel als stand-alone te downloaden: hier namelijk[/quote:3b41ebc1cf]

Ja… maar nu is ie waarschijnlijk al aan het slapen :wink:

[quote:591a239d17="Deskman"]Jawel, en ik ben er zelf ook meestal vlot bij, maar ik heb geen enkele behoefte om de allereerste te zijn. Maar jij weet ook dat er na een fikse updat ook allemaal mensen zitten te jammeren dat hun PB niet meer wil opstarten, de accu's te snel leeg zijn of hun programma's niet meer goed werken. Ik denk dan: je doet het jezelf ook aan, melden is prima maar zeuren dat 'dat toch niet zou mogen gebeuren' en dat OSX steeds meer op XP begint te lijken.[/quote:591a239d17]

De enige keer dat ik hier liep te jammeren was naar aanleiding van ellende met Suitcase en niet zonder reden.

Mijn G4 iMacje startte zonder problemen op, ik heb geen last van lege accu’s; ik wilde evenmin de eerste zijn, ik ben gewoon nieuwsgierig en XP is voor mij nog steeds geen ‘experience’, Panther wel.

InDesign CS werkt nog.
Freeway start ook op.
FreeHand MXa godbetert ook 8)
Photoshop 7.0.1 ook.
FontAgent Pro 2 doet het zelfs nog beter :slight_smile:

Nou ik ben ook gelukkig hoor: ik kan weer gewoon naar mijn externe Maxtor FireWire disk schrijven zonder dat mijn muis allerlei gekke en zeer onregelmatige bewegingen maakt.:D En ik zie nu tenminste ook mijn netwerk disk weer "gewoon" zoals dat hoort: als een aparte disk op de desktop. En daar vandaan kan ik hem ook weer gewoon in de prullenbak slepen om hem te kwijt te raken! Voor mij nu al een geslaagde update!! :D :D :D

Nieuw: 'Special Characters' zit nu in de Finder onder 'Edit'.