10.3.3 Update

Voorlopig geen updates bij mij. 10.3.1 draait perfect! 10.3.2 was een regelrechte RAMP!

[b:f8829399b1]Opstarttijd Pantherbeest X 10.3.2 is nu 2 min 30 sec. Jaguar was sneller![/b:f8829399b1] Op een duitstalige website zag ik een terminalcommando om de snelheid op te voeren maar dat wordt mij te gortig.

als je de terminal nioet wilt gebruiken:

http://www.macupdate.com/info.php/id/13672

het applescript speedstart doet hetzelfde, maar dan wat eenvoudiger zonder terminal-poeha.
mijn opstarttijd (G4 dual1G) van een dikke 2 minuten ingekort tot 33 seconden!!!
op zijn minst uitproberen… je kunt het met hetzelfde script ook weer ongedaan maken, dus je kunt niets verliezen.

Wonderbaarlijk: Opstart (Met dezelfde inlogonderdelen) 33% korter.

misschien toch maar dat script gebruiken.......

10.3.3 leest DVD+R in de Apple DVD Player :)

Gisteren ontdekt :smiley:

[quote="digitalguru"]Dit is in detail iets meer info over de nieuwe update/ Heb hem nu enkele dagen draaien en nog geen problemen ondervonden. Safari is buid 125.1 geworden en mail buid 614.

The 10.3.3 Update delivers enhanced functionality and improved reliability for Mac OS X v10.3 “Panther” and is recommended for all users.
Key enhancements include:

• network volumes are now available in the Finder sidebar and Desktop for convenient access
  • improved file sharing and directory services for Mac (AFP), UNIX (NFS) and PC (SMB/CIFS) networks
  • improved PostScript and USB printing

Sinds ik de 10.3.3 update heb, heb ik juist veel problemen ondervonden met PS files maken. Ik print vanuit quark via localhost, maar mijn distiller 6 verwerkt het niet goed meer. bij de vorige os had ik geen problemen!