10.3 fast user switching?

Zonet heb ik 10.3 geïnstalleerd, en nu ben ik op zoek naar de "fast user switching" functie. Hoe kan ik die aanzetten? Of zit deze functie niet in build 7b39?

even uit m'n hoofd. in 'System Preferences' op 'Account' klikken. staat onder de lijst van gebruikers een huisje, daarop klikken en je kunt daar 'FUS' aanvinken.

10.3?? Is dat er al?

Hmm, ietwat onduidelijk, maar het werkt nu wel. Thanx.

[quote:57cc0f689e="Richard Kruizinga"]10.3?? Is dat er al?[/quote:57cc0f689e]

Toch al een aardige tijd al :wink: De beta that is :smiley:

Weet iemand hoe je nu mooi fast user switching kunt doen zoals Steve deed tijdens de KeyNote? Er was een soort van 3D animatie toen er van user geswitched werd. Ik hoop niet dat dat alleen maar was voor een flitsende KeyNote...

[quote:ae627f5728="tiny"]Weet iemand hoe je nu mooi fast user switching kunt doen zoals Steve deed tijdens de KeyNote? Er was een soort van 3D animatie toen er van user geswitched werd. Ik hoop niet dat dat alleen maar was voor een flitsende KeyNote...[/quote:ae627f5728]

eh ja dat is gewoon de normale animatie met het wisselen…

gewoon van gebruiker wissellen,… (zorg dat die andere gebruiker geen password heeft dat werkt het het lekkerst!) maar soms doet hij het niet met de eerste keer wissellen,… dan moet je het ff een tweede keer doen!

HS-L

Voor de gave kubus-animatie bij fast user switching heb je minimaal 32MB videogeheugen nodig.

Tnx Stof. Geweldig hoe je precies die kleine details weet :D

Ik heb Panther alleen niet op mijn hoofd-Mac staan. Ik zal voor de animatie dus moeten wachten…

Hmm, mijn oude G4 heeft maar 16 Mb :(

[quote:106365eda8="tiny"]Hmm, mijn oude G4 heeft maar 16 Mb :([/quote:106365eda8]

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik geloof dat het moet werken op elk systeem dat Quartz Extreme ondersteunt. En dat kan al vanaf 16MB:

[quote:106365eda8=“Apple.com”]Quartz Extreme functionality is supported by the following video GPUs: NVIDIA GeForce2 MX, GeForce3, GeForce4 MX, or GeForce4 Ti or any AGP-based ATI RADEON GPU. A minimum of 16MB VRAM is required.[/quote:106365eda8]

Kijk eens of je videokaart er tussen staat.

waarschijnlijk is die oude G4 uitgerust met een ATi RAge pro 128 met 16mb. en die wordt niet ondersteund,.. alleen maar radeon kaarten! en Nvidea kaarten!

Van MacTracker:

[img:79bd4b4f07]http://www.markdorlas.nu/macosxplaatjes/G4-AGP.gif[/img:79bd4b4f07]
maar het werkt niet :cry:

Ik heb een G3 met 500 Mhz en 8Mb, maar ik heb Quartz Extreme [b:f3c9b47b09]wel[/b:f3c9b47b09] ingeschakeld! Kheb ooit eens een proggie gevonden waar dat mee kon, maar ik heb geen snelheidswinst, wel de gave special effects! Ik heb nog geen 10.3 (ik wacht tot de golden versie want ik heb geen tweede partitie), dus weet nog niet of ik het draai effect heb.

Dennis

Waar kun je de beta van Panther dan downloaden?

legaal nergens tenzij je als developer heel veel betaald! en op dit forum hebben we het niet over de illegale manieren..

[quote:1516a9efaf="cmeijburg"]Waar kun je de beta van Panther dan downloaden?[/quote:1516a9efaf]

geen idee :stuck_out_tongue:

[mod:154fad0ce1="HS-L"]ik zei dus: op dit forum hebben we het niet over de illegale manieren.. :D [/mod:154fad0ce1]

[quote:a568fef5d0="tiny"]Tnx Stof. Geweldig hoe je precies die kleine details weet :D

Ik heb Panther alleen niet op mijn hoofd-Mac staan. Ik zal voor de animatie dus moeten wachten…[/quote:a568fef5d0]Firewire tussen beiden? en dan uitproberen :wink:

[quote:081f7fb082="Syndic"][quote:081f7fb082="Richard Kruizinga"]10.3?? Is dat er al?[/quote:081f7fb082]

Toch al een aardige tijd al :wink: De beta that is :D[/quote:081f7fb082]

Oh, dan wacht ik liever de definitieve versie af. Dat scheelt hopenlijk een hoop gezeur.