10.3 levering via TNT...puinzooi!!!! :(

nou...bij mij is het helemaal mooi, kreeg vrijdag fijn een email dat mijn 10.3 geshipt was, ahhhhhhhhhh kijken dus via de tracking pagina ... zoals jullie kunnen zien links ben ik woonachtig in HEERLEN....gisteren rond 6 uur zag ik ineens op de tracking pagina dat 10.3 DELIVERED was...oooooooo jaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????? :evil: F**K H*LL NO!!! blijkt het pakket met mijn trackingnummer ed in EINDHOVEN te zijn afgeleverd!!!!!!!!!!!! EINDHOVEN?? ligt dat in HEERLEN?? nee....2 kompleet verschillende provincies....achja, we zitten gewoon in een verkeerde plaats, maakt niks uit, afleveren, laten tekenen door een wildvreemde en wegwezen hier...afgehandeld wat mij betreft, zo zal die gast wel gedacht hebben.... Let op, dit komt van de tracking pagina van TNT...wat een puin TNT.... :

consignment 833447668
reference 8002661168
pick up date 31 Oct 2003
destination HEERLEN
status Delivered
delivery date 3 Nov 2003
signatory ILLEGIBLE (ROB?)
Details:- 3 Nov 2003, 11:50, Eindhoven, DELIVERED
Details:- 3 Nov 2003, 11:13, Eindhoven, OUT FOR DELIVERY
Details:- 3 Nov 2003, 10:07, Eindhoven, POTENTIAL LINEHAUL DELAY DUE TO TECHNICAL PROBLEMS
Details:- 3 Nov 2003, 05:49, QAR , CONSIGNMENT RECEIVED AT TRANSIT POINT
Details:- 3 Nov 2003, 05:48, QAR , CONSIGNMENT PASSED THROUGH TRANSIT POINT
Details:- 31 Oct 2003, 22:23, Dublin, SHIPPED FROM ORIGINATING DEPOT

Nou…mooi niet dus dat ik 10.3 nu heb, fijn met een creditkaart besteld op de 27e, krijg vrijdag bericht, ze hebben notabene het afleveradres, bestemming staat GVD naar Heerlen, het zijn mijn codes en webbestellingsnummer, maar niks hoor…

Al 2 emails naar de applestore.nl gestuurd maar die geven gewoon niet thuis, reageren helemaal niet…anders moet ik die gasten morgen maar eens gaan bellen…ik ben natuurlijk helemaal niet happy hiermee… :evil: :? :frowning: :cry:

signatory ILLEGIBLE (ROB?)

dat vind ik vooral een raar regeltje…

ik zou trouwens als ik jou was niet Apple bellen, maar TNT.

Succes!!!

Daar zou ik dus ook mooi de pee in hebben. Zeker omdat al betaald is. Dan mot je wel achter je eigen handel aanhobbelen. Ik zou inderdaad alle correspondentie naar zowel Apple als TNT sturen en laat zij de boel maar regelen. Succes. (Wees blij dat het geen powerboekkie is!)

Hoe trace jij je bestelling? Als ik bij Apple kijk zie ik bij de mijne:

[quote:30a06b68ba]Uw bestelling W106XXXX (Apple levering 80026XXXXX) is op 30 Oktober 2003 by
verzonden per pakketpost en zou binnen 9 dagen afgeleverd moeten worden.

Als uw bestelling, of een bericht dat de bestelling niet kon worden afgeleverd, op 17 November 2003
nog niet heeft ontvangen, verzoeken wij u contact op te nemen met de Apple Store. [/quote:30a06b68ba]

Bij TNT krijg ik ‘geen zending gevonden’ met dit nummer. Uhm?

Aangezien je met een credit card hebt betaald zou ik ook contact opnemen met de credit card maatschappij en het bedrag laten blokkeren/terugboeken.

dat zal nie meevallen. Het is geen dispute waar de credit-card company tussenin wil zitten. De afschrijving is niet illegaal of iets dergelijks. TNT heeft broddelwerk afgelevert (en dat is tevens mijn ervaring wanneer ik met TNT heb moeten dealen).

Ikzelf vind Tnt heel goed, Kuhne & Nagel N.V daarin tegen vind ik rampzalig :cry:

[quote:126f65b5d7="Tjerker"]Hoe trace jij je bestelling? Als ik bij Apple kijk zie ik bij de mijne:

[quote:126f65b5d7]Uw bestelling W106XXXX (Apple levering 80026XXXXX) is op 30 Oktober 2003 by
verzonden per pakketpost en zou binnen 9 dagen afgeleverd moeten worden.

Als uw bestelling, of een bericht dat de bestelling niet kon worden afgeleverd, op 17 November 2003
nog niet heeft ontvangen, verzoeken wij u contact op te nemen met de Apple Store. [/quote:126f65b5d7]

Bij TNT krijg ik ‘geen zending gevonden’ met dit nummer. Uhm?[/quote:126f65b5d7]

Dat is heel simpel, jij hebt zeker de up-to-date gekocht. Die gaat via de pakketpost, en je krijgt GEEN doos.

Ik was eerlijk gezegd ook niet zo blij met TNT.

Ik dacht dat TNT vrijdag de 24e oktober (Panther dag) 's avonds zouden bezorgen. Dat was een gok, maar die geruchten gingen tenminste. Dat kwam mooi uit, want overdag moest ik werken. Toen ik die avond thuiskwam, zag ik dat TNT al langs was geweest. Helaas pech, niets aan te doen, blijkbaar bezorgden ze dus niet 's avonds.

De maandag erop om 9.00 meteen TNT gebeld met de boodschap dat ze het op mijn werk konden aflveren. “Dat is prima meneer, het pakket is nog niet onderweg dus dat komt goed”. Niet dus, want die middag zie ik op de TNT-site dat ze toch weer bij me thuis zijn geweest. Ik dus meteen weer bellen met de vraag of die dag nog gaat lukken. “Ja meneer, dat gaat nog wel lukken.” En tien minuten later bellen ze mij: “Sorry meneer dat gaat toch niet lukken”. - zucht - . “Maar morgen wel”.
Ja, dat is allemaal prima maar die dinsdag zou ik niet op mijn werk en ook niet thuis zijn ivm de Adobe Expo (waar talloze Panthers stonden… hoe ironisch). Dus ik zeg tegen TNT: doe maar woensdag op mijn werk, want dinsdag gaat niet lukken. “Ok meneer, woensdag wordt het op uw werk bezorgd”.

Bel ik dinsdagmiddag naar mijn werk, krijg ik te horen dat Panther is afgeleverd.

Om een lang verhaal kort te maken: TNT heeft tot 3x toe precies niet gedaan waar ik om vroeg.

Maar dat staat natuurlijk in geen verhouding tot wat ze met jou uithalen, Boskabouter. Mijn advies is dan ook om TNT te bellen 0900 -1234. Het duurt dan waarschijnlijk even voordat ze je doorhebben, maar uiteindelijk zal het toch wel moeten lukken… :?

Probeer de AppleStore eens te bellen i.p.v. te mailen, helaas moet dit nog steeds in het informatietijdperk ;)

[quote:bac82e388c="aToMac"] Dat is heel simpel, jij hebt zeker de up-to-date gekocht. Die gaat via de pakketpost, en je krijgt GEEN doos.[/quote:bac82e388c]

GEEN doos??? Darn… en de zending tracen kan ook niet???

Helemaal juist... Geen doos, en geen mogelijkheid om te tracen.