10.4.4

In de keynote: [18.01] Mac OS X 10.4.4 is klaar en zal naar verwachting vandaag uitgebracht worden. :P

Hier nog niks in de softwareupdate… :cry:

hier ook nog niets. zal wel een paar uurtjes duren denk ik!

Zo, jij staat echt te popelen hé? 8)

Ook de nederlanse versie of komt de update dan veel later?

update:

QuickTime 7.0.4 is een belangrijke versie waarin een groot aantal problemen is verholpen. Bovendien is ondersteuning voor iLife '06 toegevoegd en zijn de H.264-prestaties verbeterd. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van QuickTime 7.

nu al? dat is snel

Wat is er zo erg veranderd?

[quote:c428c398d8="Fidder"]update:

QuickTime 7.0.4 is een belangrijke versie waarin een groot aantal problemen is verholpen. Bovendien is ondersteuning voor iLife '06 toegevoegd en zijn de H.264-prestaties verbeterd. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van QuickTime 7.
[/quote:c428c398d8]

“Akkoord” :slight_smile:

Ja hoor QuickTime 7.0.4 is in de lucht 49,9mb. De rest zal zeker vanavond komen ;-)

Enjoy

Ik heb hem binnen, de Quicktime update. 8)

ben hem aan het downloaden :D:D:D:D:D:D

De Quicktime update is hier al 2x vanzelf gestopt,netwerk fout of zo :oops:

Denk dat ik het even allemaal tegelijk ga doen! Maar ik was al aan het sparen voor de PowerBook nu wordt dat de MacBook Pro. Wat een computer!

Hier doet hij het perfect... Is al geupdate zie :-)

ik zit nog steeds op Quicktime 7.01.... Heb slechte ervaringen met 7.02 en 7.03, vanwege de stotterende/schokkerige videoafspelen... Ben daarom weer terug naar 7.01.. iemand met dezelfde neg. ervaringen met 7.02 en 7.03, hebben jullie 7.04 geinstalleerd en hoe is deze versie ten opzichte van 7.02 en 7.03?????

Nieuwe update iTunes 6.0.2 is ook te downloaden van de Apple site.

gaaf

[quote:881f7265ab="TurkishDelight"]ik zit nog steeds op Quicktime 7.01.... Heb slechte ervaringen met 7.02 en 7.03, vanwege de stotterende/schokkerige videoafspelen... Ben daarom weer terug naar 7.01.. iemand met dezelfde neg. ervaringen met 7.02 en 7.03, hebben jullie 7.04 geinstalleerd en hoe is deze versie ten opzichte van 7.02 en 7.03?????[/quote:881f7265ab]

Niks van te merken hier…

hmm net vd week mijn nieuwe (inmiddels oude) Imac binnen gekregen !!@#$#$

[quote:cd071a1938="Cherrymac"]hmm net vd week mijn nieuwe (inmiddels oude) Imac binnen gekregen !!@#$#$[/quote:cd071a1938] Zat het ook al te denken, dat ding bestaat mss nog maar een maand :sealed:

Als hij maar een week oud is kan je hem toch nog omwisselen?

daar zullen ze niet intrappen