10.4.5 Power PC

Ik zag net in mijn software update dat er een update is naar 10.4.5 (power PC). Is dat ook voor mijn iMac G5??? Of alleen voor de desktops? :apple:

Voor alle Macs. Is gewoon een OS X update.

Als in Software Update iets van een update verschijnt, dan is die altijd geschikt voor jouw Mac. Anders verschijnt 'ie niet.

Dus je kunt 'm gewoon draaien.

Alle updates die in jouw automatische software update komen, zijn voor jou. :) Dat wordt automatisch uitgefilterd.

In een iMac G5 zit ook een PowerPC G5 precessor, net als in de PowerMac G5.

Hoewel, het schijnt dat begruikers van Final Cut Pro ook Xserve-updates krijgen :|.

Wat is het verschil tussen PowerPC en Intel update dan?

de powerpc is voor G3's G4's en G5's de intel versie is voor de nieuwe iMacs. lost wat extra intel probleempjes op.

[quote:8d3e33e815="rudidekker"]Is dat ook voor mijn iMac G5??? Of alleen voor de desktops? :apple:[/quote:8d3e33e815] Een iMac G5 = Desktop computer, geen laptop.

[quote:704ffaf663="à la Mac"]Hoewel, het schijnt dat begruikers van Final Cut Pro ook Xserve-updates krijgen :|.[/quote:704ffaf663]

Heeft te maken met het gebruik van xserve raid toepassingen, waarvan Final Cut Pro allicht gebruik gemaakt. En mits je FCP geinstalleerd hebt, zal hij dus automatisch ook die andere zaken gaan installeren.

Is toch alleen maar positief? En als je geen Xserve raid hebt, dan negeer je die update gewoon.