100 bmp-tjes in een photoshop lagen document???

Ik wil 100 bmp's in een Photoshop document stoppen met behoud van de naam in een laag. Ik krijg dus 100 lagen met elke laag de oorspronkelijke naam van het document. Hoe kan ik dat doen?

Imageready gebruiken met: Import - Folder as frames

Ik ben nieuwsgierig: waar heb je dat voor nodig?

Bedankt, dit is precies wat ik zoek.

We zijn met een dvd bezig met 100 menuschermen, en als de klant ze wil zien stoppen we ze in een photoshop document zodat we er makkelijk door heen kunnen scrollen.

Is iPhoto dan niet makkelijker/sneller?

Nee, want de lkagen moeten wel onder elkaar staan zodat de klant kan zien waar de hoighlight staan en de vormgeving, typografie ten opzichte van elkaar.

Gebruik dan [url=http://www.raggers.net/pathos/finderview.php]FinderView[/url], het is gratis makkelijk vanuit de Finder te bereiken en legt de beelden over elkaar in Slideshow modus.

Lijkt me ideaal.

Waarom zou ik Finderview gebruiken als ik ImageReady en Photoshop heb? Dat werkt toch goed en erg snel en precies op de manier waarop ik wil werken?

Je kunt het natuurlijk doen in ImageReady of Photoshop, maar FinderView staat net iets professioneler.

De Slideshow optie in FinderView zorgt ervoor dat je bmp-jes getoond worden op een zwarte achtergrond en je kunt met een simpele toetscombinatie of muisklik naar de volgende afbeelding.
Al die toolboxen van Photoshop en ImageReady leiden alleen maar af waar het werkelijk om gaat.

Anyway, zo’n simpel slideshow programmatje zou voor mij de voorkeur hebben en waarom zou je het niet gebruiken voor presentaties, het is gratis!!

Nee, daar gaat het bij deze klant niet om. Deze klant is een vormgevingsbedrijf en wij sturen de psd op naar hen zodat zij alles meteen kunnen zien en eventueel weer bewerken. Dus Findervieuw voegt hierbij totaal niets toe.

[quote:0d682794d6="Thijs van Tol"] We zijn met een dvd bezig met 100 menuschermen....[/quote:0d682794d6]

volgens mij gaat dit niet lukken op 1 dvd; 100 menuschermen, zit een beperking aan het aantal tracks en menu’s op een dvd… max is 99

wat een onzin. Het ligt er misschien aan welk programma je gebruikt maar hier hebben we het al vaker gedaan.

mijn dvd spelers kunnen ook niet verder tellen dan 99 tracks hoor....

Een track is geen menu! Bedoel je met een track een title of een chapter?