11 juli Breda, iemand?

Ik vraag me af hoe druk het gaat worden bij de lancering van de iPhone in ons Nederige landje, en waar gaan we heen? Apple stores of T-mobile winkels?

Tafrelen zoals we kennen uit Amerika gaan we hier vast niet zien, maar ik kan me voorstellen dat er in bepaalde steden de nodige fans voor de deur liggen op 11 juli. De hele ervaring lijkt me eigenlijk wel leuk om mee te maken, dus bij deze een oproep voor iedereen die van plan is om een iPhone te scoren in Breda. Laat je horen!

En ja er moet inderdaad een steekje aan je los zijn om de rij te gaan staan voor een telefoon, maar dat mag de pret niet drukken :wink:

Wacht dacht je van Zoetermeer? :P

Tilburg wss

Tja, ik ga 12 juli op vakantie en wil op de 11e de iPhone ook nog even gaan scoren. Rijen heb ik echter geen behoefte aan, en ik vraag me af waar ik m'n telefoon dan het beste kan gaan halen; de mogelijkheden zijn voor mij: In 1 van de 6 T-Mobile winkels in A'dam, in 1 van de 2 APR's in A'dam, in de T-Mobile winkel in Eindhoven of de APR in Eindhoven... (Aangenomen dat hij overal te koop is.) Ik twijfel nog.

Doetinchem is the place alleen ik zal moeten oppassen dat ie niet het duitse netwerk pakt dat is namelijk maar 5 kilometer verwijdert.

De beschikbaarheid zou nog wel eens een groot probleem kunnen zijn, Apple kennende. De klantenservice van T-Mobile maakte tegen mij ook al een voorbehoud door te zeggen dat ze nog niet konden inschatten of er genoeg telefoons beschikbaar zouden zijn. Ze schijnen de laatste weken nogal platgebeld te worden met vragen over de iPhone :)

[color=red:537fab506c]<Verplaatst door moderator>
[/color:537fab506c]

T-mobile shop Arnhem, vlak naast de Apple winkel aldaar...

[url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=128560]Sluit je aan....[/url]... daar dus verder graag. Dit topic had bovendien niet in de Lounge gehoeven, we hebben een prachtig forumonderdeel met betrekking tot iPhone-issues.