12 GB iPod mini

Bye bye nano, hello mini.

http://www.seagate.com/cda/newsinfo/newsroom/releases/article/0,1121,2973,00.html

vind ik wel erg snel gevonden. Het is natuurlijk handiger om hem kleiner te maken en niet juist groter. Dit heeft dus niets te maken met de mini. Die is verleden tijd. De ipod wordt steeds kleiner en niet groter. Tenzij er meer functionaliteit in komt zoals wifi.

Mooi, alleen wat formulefan zegt klopt, men wil steeds kleiner gaan en ik vrees niet dat men direct een stap terug zal gaan, al zou ik het niet erg vinden. Ik vind dat de iPod Mini ook best klein is, natuurlijk als je een nano in je handen hebt is het verschil wel enorm.

Bewegende onderdelen zijn zo verschrikkelijk uit!

Heb de afgelopen paar dagen de laatste iPod gebruikt. Is tergend traag vergeleken met mijn eigen iPod nano.

Is dit een Flashschijf. Zo ja dan is het toch erg duur.

[quote:ee010b3881="lucasraggers"]Bewegende onderdelen zijn zo verschrikkelijk uit!

Heb de afgelopen paar dagen de laatste iPod gebruikt. Is tergend traag vergeleken met mijn eigen iPod nano.[/quote:ee010b3881]

Bewegende delen uit, maar toch sneller dan nieuwe niet bewegende delen?
Dan zet je er toch deze seagate in (Zie ook hier).

Jammer dat tegen de tijd dat dit soort schijfjes prijstechnisch pas interressant beginnen te worden, de levensduur van de gemiddelde iPod mini ook ruimschoots verlopen is.

[quote:c36284182c="Ashwin"]Is dit een Flashschijf. Zo ja dan is het toch erg duur.[/quote:c36284182c] Flash-geheugen is altijd duur vergeleken met harde schijven...

Kijk maar eens naar de prijs-per-GB van de iPods,
de flash-versies zijn gewoon veel duurder per GB…