12volt auotlader voor iBook G3

Ik ben dus op zoek naar en autolader 12volt voor me iBook. Zijn deze ergens te koop online?

Bvd C vd Meer

ik denk niet dat dat bestaat, maar het valt wel zelf te knutselen, mar ik dacht dat me iBook 24V verbruikte, niet?

[quote:8b4ad0f74c="Lakes"]Ik ben dus op zoek naar en autolader 12volt voor me iBook. Zijn deze ergens te koop online?

Bvd C vd Meer[/quote:8b4ad0f74c]
Ik heb er jaren geleden een gekocht bij MailaMac.nl

Kensington Auto / Air / 110-230v adapter v. Powerbook G3/G4 en alle types iBook (33069) ex. btw € 89,00

Volgens mij is dit wat je zoekt, bel ze maar eens, er werken vriendelijke hulpvaardige mensen.

De Kensinton is een superding, volgens mij is hij ook voor de iBook G3. Ik heb hem werken op de iBook G4 en die kunnen de zelfde gebruiken.

Macsupport (Uitgeest). Daar heb ik mijne ook gehaald voor de clamshell (1e versie) ibook.

Een andere oplossing kan zijn om een algemene 12 -> 220 omvormer te kopen. Heb ik laatst ook gedaan en is erg handig! Kun je meteen je gsm, camera, etc... opladen.

Duur hoeven ze ook niet te zijn; bijj www.omvormer.net hebben ze er een die 150-450 watt aan kan voor 39 euro; dan ben je in 1 keer van de problemen af.

(ik ben alleen erg blij met mijn omvormer, heb verder niks met ze te maken :wink:

Groetjes,

Frank

macsupport. Ik heb een keningston autolader. kan zowel op 230 als op 12 volt werken