Wat is exact de regelgeving van de Apple Store Haarlem mbt retouren. Kan je je nieuwe iPhone 11 die je 2 dagen gebruikt hebt inruilen voor een pro Max ?
Ik wens toch de grotere telefoon qua scherm.
Graag reactie dank!
Wat is exact de regelgeving van de Apple Store Haarlem mbt retouren. Kan je je nieuwe iPhone 11 die je 2 dagen gebruikt hebt inruilen voor een pro Max ?
Ik wens toch de grotere telefoon qua scherm.
Graag reactie dank!
Volgens mij doen ze niet aan omruilen. Je moet dan het product retouren (niet tevreden) … krijg je je geld terug … en dan moet je een nieuwe kopen.
https://www.apple.com/nl/shop/help/returns_refund
Een artikel ruilen Een artikel dat je bij de Apple Store hebt gekocht, kun je bij elke Apple Store in hetzelfde land ruilen. Ruilen is alleen mogelijk als het product in de Store aanwezig is. We raden je aan om de beschikbaarheid te controleren door de Apple Store te bellen, of door in de Apple Online Store te kijken of je het artikel in de buurt kunt ophalen. Gepersonaliseerde artikelen en Macs op maat kunnen mogelijk niet bij de Apple Store worden geruild.Als je artikelen bij de Apple Online Store hebt besteld en de artikelen beschadigd worden geleverd of als je de verkeerde artikelen hebt ontvangen, kun je de artikelen bij elke Apple Store in hetzelfde land retourneren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.
Als je een nieuwe (andere) wil zal je weer opnieuw in de rij moeten staan.
Ok!
Maar het is dus bij de Apple store mogelijk de telefoon te bekijken en voorzichtig te gebruiken alvorens tot de conclusie te komen dat je wil retourneren ?
Ja. Collega heeft de MBP die ze hier in de Apple store gekocht had terug gebracht. Ze keken alleen of het binnen de tijd was en hebben hem terug genomen.
Ik neem aan dat ze in een Apple Store wel een aantal iPhone 11 Pro modellen hebben die je mag vasthouden en uitproberen.
Als ik mij goed kan herinneren dan zijn die winkels daar speciaal voor gemaakt. Volgens mij openen ze geen Apple Stores om werkloze glazenwassers jaloers te maken.
Ik vraag alleen of het mag ? Gebruiken en retour
ja, mag.