17 inch scherm? iemand?

beste macosx.nl'ers

Ik heb even jullie hulp nodig. Ik verkoop mijn G4 aan iemand, maar nu wil hij dus een 17 inch beeldscherm erbij. Tweedehands of nieuw? Wie kan er zo goedkoop mogelijk een voor mij vinden… |K heb zelf ook een beetje gezocht. (Ik heb een quicksilver 733 mhz G4… maar kan deze DVI aan, Ja toch?)

Groetjes Ad

www.marktplaats.nl www.tweedehandsmac.nl

[quote:7d250a5b3a="colpolyp"]www.marktplaats.nl www.tweedehandsmac.nl[/quote:7d250a5b3a]

ja weet ik, ik heb al een 17 inch scherm gevonden op marktplaats.nl die een bod van 100 euro had (TFT natuurlijk)

Bij Mac Support in Uitgeest staat er een te koop. Volgens mij bijna nieuw!

Prijs weet ik even niet.

:finderoud:

[quote:24d5e34375="addyboy"]Ik heb een quicksilver 733 mhz G4.. maar kan deze DVI aan, Ja toch? [/quote:24d5e34375]

Ik neem aan dat je dat toch zelf wel weet…? Ten eerste omdat je het beestje al een poosje bezit, en ten tweede weet je toch wel wat je verkoopt…???

In ieder geval, volgens de AppleSpec database (zie http://www.info.apple.com/support/applespec.html) zit er als het goed is een ADC en VGA connector op de GeForce kaart die standaard werd geleverd. Geen -standaard- DVI dus.

[quote:8101f02ae8="tricksel"][quote:8101f02ae8="addyboy"]Ik heb een quicksilver 733 mhz G4.. maar kan deze DVI aan, Ja toch? [/quote:8101f02ae8]

Ik neem aan dat je dat toch zelf wel weet…? Ten eerste omdat je het beestje al een poosje bezit, en ten tweede weet je toch wel wat je verkoopt…???

In ieder geval, volgens de AppleSpec database (zie http://www.info.apple.com/support/applespec.html) zit er als het goed is een ADC en VGA connector op de GeForce kaart die standaard werd geleverd. Geen -standaard- DVI dus.[/quote:8101f02ae8]

hmm… maakt niet uit… want degene aan wie ik hem verkoop wil dus een apple 17 inch scherm… :|… (en kijk, ik wist niet zeker of het een VGA of DVI poort was… deze computer heeft mijn vader gekocht, ik had met hem geruild van computer, ik had een ibook toen)

Aha, vandaar. In ieder geval heb je er een mooi linkje bij voor specificaties van alle Macs... :)

Weet iemand misschien waar een 17 inch Apple Studio Display is te vinden (de nieuwe versie, dus niet die crt)? Op marktplaats heb ik er maar een kunnen vinden. En op tweedehandsmac.nl nul..