1Waarom doet virex het niet ? 2 safari crasht

Ik heb net een niewe imac G5 20 inch. 1 Onder Tiger werkt virex (horend bij .mac) niet. Volgens mij is dit bij iedereen zo, maar wat is er aan te doen en wat is het alternatief ? 2 Safari crasht af en toe....

thanks, verder loopt het als een fluisterstil zonnetje

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=45107&highlight=virex+tiger/]Hier[/url] antwoord op je eerste vraag, de tweede.. heb je je schijfpermissies al hersteld? programma's>hulprogramma's>schijfhulpprogramma

het ligt niet aan de de permissies niet goed zijn Ik heb het probleem ook met safari maar volgens mij moeten we gewoon wachten tot de nieuwe updat van os 10.4 uit is...

ik heb dit soort geouwehoer ook gehad toen ik tijdens installatie gekozen heb voor werk bij. Kreeg de meest rare onzin. dingen die niet meer werkte, dan soms weer wel.. klikte je het aan.. en gebeurde er verder niks. permissies hersteld, no effect.

Toen hek op een vreugde moment de dvd erin gefrot (wel eerst een aantal zaken gebackuped). En partities opnieuw aangemaakt, en geinstalleerd. En sindsdien loopt den tiger als een speer hier (durf de brandweer niet meer te gebruiken, gezien onze belgische vrienden daar nare ervaringen mee hebben :slight_smile: