2.1 systeem

ik wil een 2.1 speakersetje kopen denk een creative Creative® I-Trigue™ L345 ( http://be.europe.creative.com/products/product.asp?prod=500 ) wil zo'n € 140 uitgeven als voorwaarden :

• goed geluid ( voor die prijs :wink: )
  • liefts wit moet bij men emacje passen en erop aansluitbaar zijn natuurlijk :stuck_out_tongue:

Als je iets wits wilt waar voor 140 euro net geluid uit komt kun je ook de [url=http://www.jbl.com/home/products/product_detail.asp?ProdId=CREATUREII&SerId=HMM&sCatId=]Creatures[/url] overwegen.

Je kunt ook iets meer uitgeven en dan de Soundsticks overwegen. Deze zijn weliswaar niet wit, maar doorzichtig.

Zelf heb ik enige tijd terug de keuze tussen deze twee gemaakt. Uiteindelijk zijn het de Soundsticks geworden omdat ik die voor mijn budget het beste vond klinken.

Yup Gewoon die JBL Creature 2.1 Speakers halen die heb ik ook, zijn prima en mooi!

[quote:9b2259815e="ParadoX"]Yup Gewoon die JBL Creature 2.1 Speakers halen die heb ik ook, zijn prima en mooi![/quote:9b2259815e]

ik zou ook voor de JBLs gaan als jij die Creative mooi vind dan vind je de soundsticks ook goed, Qorne eist alleen wat meer :stuck_out_tongue:

die JBL creayure enzo vind ik niet zo mooi ( das persoonlijk he :? ) nog andere sugesties ? ( anders blijf ik bij men oorspronkelijk idee)

Je hebt er mischien niks aan, maar ikke heb JBL's bij mijn eMac staan, HEEL goed geluid, en ik vind ze ook best mooi , maja er is ook niks mis met de Creative® I-Trigue™ L345

denk dat ik toch voor de creative zal gaan : alvast bedankt voor de reacties .. :P

kan iemand mij zeggen met wat de creative i-trugeu l3450 worden aangesloten op de computer , is dat gewoon met de hoofdtelefoon uitgang ik kan het niet vinden op internet ..

zeer waarschijnlijk met de hoofttelefoonuitgang, wacht ik zoek ff mee :P :lol: :wink: heb pas vakantie van sgool, dusss alle tijd

JAH, dit vond ik op een of andere preview site: 'Mini audio jack aansluiting'

yhanx had ik ook net gevonde maar ik ben nu op zoek naar de gebruiksaanwijzing en vind aleen die van een ouder model : help je ook even zoeken naar die gebruiksaanwijzing ? :P

sry nu was ik sneller heb hem toch zelf al

Soundsticks ll met subwoofer gekocht op de klokhuisdag in Niewegein voor 149€ bij machouse dacht ik. Supergeluid en werken via hoofdtelefoon uitgang. Soundsticks l werken via usb.