2 branders in G4 MMD

Kan ik in mijn G4 MMD een tweede interne brander plaatsen? Is dit mogelijk?

De ruimte onder de recente brander is vrij, maar kleiner (voor ZIP)
Kan deze ruimte aangepast worden zodat hier ook een interne brander in kan?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het graag…

Ja daar ben ik ook benieuwd naar aangezien je in Toast wel meerdere branders kan kiezen, als je die hebt.

Jahoor dat kan. Ik heb zelf een G4 MDD met een combodrive, waar ik een Pioneer DVR 106 in heb geplaatst. Ik snap niet wat je bedoelt dat de ruimte onder je brander kleiner is. Bij mij is ie gewoon even groot. Ik moest wel het kunstof voorkantje van mijn Pioneer eraf slopen. Maar daarna werkt het prima. Eject werkt op de combodrive alt-eject de (bijgeplaatste) superdrive

ik heb inderdaad nog eens gekeken naar de ruimte, die is inderdaad even groot als die van de 'normale' brander. Hoe kom ik daarbij?

Ik ga de voorkant van mijn pioneer 107 afslopen
(is dit gewoon een kwestie van een paar schroeven losdraaien of moet ik mijn moker te voorschijn halen?) en hem inbouwen onder mijn combo…

Ik ben benieuwd…

ik weet niet wat jullie met je ogen hebben, maar voor zo ver ik het kan zien is het onderste gat zelfs groter (maar wel even veel ruimte)

[quote:2a9ddfed3f="jswaanen"]ik heb inderdaad nog eens gekeken naar de ruimte, die is inderdaad even groot als die van de 'normale' brander. Hoe kom ik daarbij?

Ik ga de voorkant van mijn pioneer 107 afslopen
(is dit gewoon een kwestie van een paar schroeven losdraaien of moet ik mijn moker te voorschijn halen?) en hem inbouwen onder mijn combo…

Ik ben benieuwd…[/quote:2a9ddfed3f]

niet slopen hoor!!! gewoon loshalen… :wink: goed in de handleiding kijken ,c’est tout.

Ik heb er ook twee branders inzitten.Voor de onderste bay heb ik alleen de hoekjes van het voorkantje van de drive een beetje rondgevijld.

En inderdaad erg gaaf dat je vanzelf boven in je balk een optie krijgt voor het kiezen welke brander je wilt openen

Ik heb mijn Pioneer DVD-brander alleen in bovenste sleuf gedaan en combo verplaatst naar onderen. Schijnt voor koeling beter te zijn.

Frans