2 dvd's samenvoegen met behoud van de originele menu's

Hallo,

ik heb al op het forum gezocht maar kwam daar geen duidelijk antwoord tegen, vandaar dat ik zelf dan maar een draadje start.

Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om 2 of meer dvd's samen te voegen met behoud van de originele menu's van de verschillende discs? Op Spotplanet kom ik bv een duologie van The Expendables tegen waarbij in het hoofdmenu gekozen kan worden voor deel 1 of 2 en daarna volgen de oorspronkelijke menu's (met instellingen en extra's). Zoiets zou ik ook graag zelf maken.
Ik weet dat ik alles kan rippen met bv Handbrake en daarna hier weer een nieuwe disc van kan maken, maar ik vroeg mij af of dit ook makkelijker kan. Van vrienden heb ik begrepen dat dit met Windows een eitje is; maar ik zou dit toch liever onder OS X 10.6 doen.

Volgens mij zou het programmaatje "DVD2oneX" het moeten kunnen doen:

http://www.macupdate.com/app/mac/11518/dvd2onex

[img]/uploads/community/f6873d411ec2ca7ba359fb9a650c891d7532932f_0.jpg[/img]

@sedikit:

bedankt voor jouw reactie, Dvd2One gebruik ik al een paar jaar, tot volle tevredenheid voor het comprimeren van DVD9 dvd's. Wat jij aangeeft is prima als het om 1 dvd gaat. Alleen wil ik bijvoorbeeld Cars 1 & 2 samenvoegen en daarbij de oorspronkelijke menu's, extra's en menu-opties behouden. Met DVD2One kan je ook dvd's samenvoegen (2e keuze mogelijkheid in jouw screenshot). Probleem hierbij is dat je dan alleen de hoofdfilms samen kan voegen en helaas achter elkaar geplaatst en kan je de volgende film alleen bekijken als je doorskipt naar het laatste hoofdstuk van de 1e film, dan pas kan je de 2e film kijken etc.

Het is maar een idee (ik heb er niet zoveel verstand van). Heeft Toast daar niet een optie voor?:

[img]/uploads/community/fa8a34d70fd36fbdb3e89ada620f082611faff34_0.jpg[/img]

branden in sessies:

[img]/uploads/community/fb1f6c2c1880e39e67b997b79e28fd351865ec9e_0.jpg[/img]