2 kleine vraagjes

ik heb nu een ibook (en ilife erbij gekregen) maar waar vind ik garageband ? zit dat er niet bij ? ik zou graag een nieuw icoontje instellen voor een map met 'school' files. Waar vind ik leuke icoontjes en hoe stel ik ze dan het makkelijkst in ?

www.iconfactory.com. waar je leuk iconen kunt vinden.

En >>>> HIER klik me<<<<< Waar uitgelegd wordt hoe je dat moet of kan veranderen.

Er is ook een :wink: zoekfunctie onder MacOSX die doet het prima.

u bent vriendelijk bedankt !! ps u mag het topic sluiten (indien dat julie server helpt e.d.)

Nee hoor kerel :D We laten hem lekker staan feel free en vraag maar raak. Daar draait MacOSX.nl op. Hoop dat je er wat aan had. ;)

Garageband staat op de bijgeleverde DVD, dus niet op de CD!

Bovendien draait garageband niet of nauwelijks op een G3 iBook.
Maar ik weet natuurlijk niet welke iBook (G3 of G4) je hebt.

heb ik dan een dvd erbij gekrege :o die heb ik nog niet tegengekomen dan, ik heb trouwens een ibook G4 (en ik heb me nu al een maand beklaagd dat ik 4 jaar pc's heb gebruikt) De functionaliteit, kwaliteit en stabiliteit van een mac is ongeloofelijk ! :apple:

De originele iLife (je hebt toch wel iLife 4 gekregen??) wordt geleverd op CD èn DVD.

Op die DVD staat dus Garageband (om de simpele reden, dat die niet op CD past).

Mits je iLife 4 hebt gekregen, moet je toch echt een DVD hebben ontvangen!

Je kan ook aan hem vragen heb je iMovie4 iPhoto4 iDVD4 gekregen? Wanneer versie 3 dan kan hij (mits nieuwe iBook natuurlijk) tegen minimale kosten iLife ´04 bestellen met Garageband.

'k heb de dvd gevonden 't is duidelijk ilife '04 :) ('t staat er redelijk groot op) Straks garageband eens proberen .. thx dudes