2 powerbooks en 1 palm syncen??

Ik heb 2 powerbooks, en een Palm Tungsten T . Ik synchroniseer mijn Palm via hotsync en gebruik daarbij bleutooth. Nu wil ik graag mijn Palm op alle 2 de powerbooks kunnen syncen. Is dit mogelijk en wat is de beste manier om dit te doen. Kan ik bv ook iCal laten syncen rechtstreeks naar mijn iCal op mijn andere Powerbook?? Beide Powerbooks hebben bleutooth....Of moet het altijd via mijn Palm??

pffff…ben benieuwd…

Stommee vraag wellicht:

Waarom heb je 2 Powerbooks? 1 is toch genoeg? :?

Ik heb zelf ongeveer hetzelfde als jij alleen dan een powerbook en een eMac en een palm tungsten e (en ook nog een ipod). Volgens mij als je die palm synct op beide powerbooks dan wordt het een rotzooitje, ik gebruik nu .mac om de boel te syncen maar ook dan wordt het al een zooitje (en ik vind .mac ook eigelijk best wel duur). Maar om je vraag te beantwoorden, volgens mij is het niet mogelijk om de powerbooks met elkaar te laten praten via bluetooth, ik denk wel dat het mogelijk is om je palm met beide te syncen maar dan moet je wel goed opletten hoe je conduit instellingen zijn (om dus die te voorkomen dat het een zooitje wordt)

Geen stomme vraag hoor:) Mijn vriendin en ik hebben beide een powerbook en een gezamelijke agenda.....

kan je niet een phpicalendar of dergelijke installeren en dan ical instellen dat hij die agenda weergeeft, moet je wel lokaal de webserver laten draaien op beidde pb's

daan.