2 startpagina's in Safari?

Hi ik vraag me af of je in Safari ook 2 startpagina's kan aangeven, die dan in tabbladen openen als je Safari opstart. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe stel ik dat in? Ik hoop dat iemand me kan helpen :)

Groetjes, Sabina

Volgens mij niet... :?

Volgens mij heb ik het een keer bij iemand gezien.. Kan het wel in Firefox? Lijkt me wel super handig..

Met FireFox zou ik het niet weten, maar wellicht werkt het met een extra programmaatje ofzo?

volgens mij kun je bij safari voorkeuren twee urls ingeven gescheiden door een komma.. ik kan het momenteel niet uitproberen omdat ik achter een windooz zit :?

een komma werkt niet, noch "AND" :(

In FireFox kun je meerdere startpagina's scheiden met het pipe-symbool (|). In Safari werkt dit echter niet en naar mijn weten kan het ook gewoon niet op een andere manier.

Het kan, denk ik, als je SAFT gebruikt. Je kan daar je setje tabs saven en zo instellen dat ze weer verschijnen als je Safari opstart.

Gewoon safari niet uit zetten; waarom zou je ook.

Je kunt bv wel alle voor jou belangrijke bladwijzers in een mapje bovenaan in het Bladwijzermenu zetten en dan kiezen voor ‘Open in tabbladen’ onderaan het lijstje.

Juist, denk dat dat het is! Thanx