2 vragen over me ipod en de idj

hallo,

mij ipod heeft 1 supder dikke lelijke kras over het scherm waar ik me mateloos aan stoor. ik heb hem altijd in het bescherm hoesje dus ik vraag me echt af hoe die erop zijn gekomen maar is daar wat aan te doen? en ik wil een idj kopen heeft iemand daar ervaring mee? met hoe het er mee werken is enzo. ik wil beginnen me djeen laat maar zeggen. alvast bedankt

Een kras op je scherm kun je niet verwijderen. Gewoon afblijven, want als je je scherm gaat bewerken ga je nog meer krassen maken.

En waarom die vraag over idj? Die heb je al eens gesteld: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=84286

ah bedankt ik kon hem al nergens meer vinden dat topic over de idj. ma ik las ergens dat mensen hun scherm bewerkt met een speciaal product. of is dat gewoon onzin en werkt dat niet?

Kun je je eigen berichten niet meer terugvinden [size=9:a6da6cffc1](en je hebt er amper 9)[/size:a6da6cffc1] ? :o Om al je berichten te zien, ga naar de MacOSX.nl Forum Index en kies rechtsboven 'Bekijk je berichten'. Je had ook met de zoekfunctie kunnen zoeken op 'idj'.

Nu we het toch over de zoekfunctie hebben: zoek op volgende termen: kras(sen)/krasje(s) + verwijderen + iPod.
Edit: je kunt dus wel krassen van je scherm verwijderen. Zoekt en gij zult vinden. 8)

[quote:7e85250a84="Yaris"]Kun je je eigen berichten niet meer terugvinden [size=9:7e85250a84](en je hebt er amper 9)[/size:7e85250a84] ? :o Om al je berichten te zien, ga naar de MacOSX.nl Forum Index en kies rechtsboven 'Bekijk je berichten'. Je had ook met de zoekfunctie kunnen zoeken op 'idj'.

Nu we het toch over de zoekfunctie hebben: zoek op volgende termen: kras(sen)/krasje(s) + verwijderen + iPod.
Edit: je kunt dus wel krassen van je scherm verwijderen. Zoekt en gij zult vinden. 8)[/quote:7e85250a84]

sorry kben niet zow handig met dit forum mijn excuses. ik ga even beter kijke hoe het allemaal werkt en dan ga ik beter zoeken