20" Cinema Display met OS9???

Ik overweeg de aanschaf van een Apple 20" Cinema Display, Alleen men beweert dat het alleen onder OSX draait terwijl ik nog veel applicaties run onder het oude vertrouwde OS9. Weet iemand of dit werkt? Ik bezit het volgende model:

Apple :apple: G4 dual 1,25Ghz met superdrive en een ATI Radeon 9000 Pro videokaart.

Graag een reaktie!

William.

Ik heb op mijn werk pas een 20"CinDisp aangesloten op een paar PMac's en tot nu werkte het allemaal perfect. Ook een dual display van 17"StuDisp en 20"CinDisp werkte goed, met de converter die erg lomp is... maar het werkt perfect, ook bij verwisselen van de monitoraansluitingen, of het toetsenbord op de andere monitor. Tot nu toe alleen getest op Graphites, maar ook met oudere Graphite versies dan de jouwe.

Ik denk dat Apple dit alleeen zegt om de acceptatie van OS-X te versnellen, want het werkt heerlijk :smiley:

We hebben er gelijk nog 2 genomen!

Apple MOET zeggen dat het alleen onder OSX werkt, omdat niet alle opties onder OS9 werken. Zo kun je de helderheid en het contrast niet aanpassen onder OS9. En er zijn wat problemen met het ontwaken uit de slaapstand onder OS9. Maar het scherm op zich werkt wel onder OS9. Het heeft dus helemaal niets te maken met versnelde acceptatie van OSX. Apple zou het makkelijk kunnen verhelpen maar steekt, zoals bekend, geen energie meer in OS9.