20 inch cinema display op oude G4 350 mhz?

Is dit mogelijk met een Ati 128rage Pro 16mb videokaartje erin? ik besef dat dan de max. beeldschermresolutie gelimiteerd wordt maar kan daar gewoon een AGP upgrade voor aangeschaft worden? nieuwe videokaart dus? of is dit niet mogelijk? en zo wel, waar moet dan op gelet worden ivm compatibiliteit enzo..?

De specs van het Cinema Display vereisen een videokaart met minimaal 32mb videoram, een andere AGP videokaart met 32mb ram of meer, moet dus absoluut werken.

Een AGP videokaart met ADC connector met minimaal 32mb ram heb je dus nodig. Ook is minimaal OS X 10.1.5 vereist voor dit cinema display.

Succes!

[quote:92c258776c="Starbuck"] Ook is minimaal OS X 10.1.5 vereist voor dit cinema display.

Succes![/quote:92c258776c]

20" vereist integenstelling tot z’n kleine broertje de 17" géén 10.1 maar OS 10.2 minimaal!

Ik heb hier een 400 Mhz G4 staan met daaraan een 23 inch van Apple. Het enige wat ik heb gedaan is een nieuwe videokaart (ATI 9000) van 64 MB erin geprikt... Let er wel op dat je een AGP slot hebt, er is ook een PCI videokaart trouwens mocht je een PCI kaart hebben in je systeem.

Verder gewoon die bak volproppen met geheugen en de laatste systeem software.

Suc6,

hmm net ff gebeld maar schijnt niet mogelijk te zijn..pas vanaf de G4 500mhz

herstel: 400 dus zoals hierboven te zien is :slight_smile: naja dan moet mijn collega het scherm maar terugzenden :sealed:

Of een G5 bij het scherm bestellen :)

De G4 350 is een van de eerste G4's en heeft het oude G3 moederbord er in met alleen PCI slots. AGP kwam pas daarna.

ik heb bij enkele klanten een 20" cinema display staan op G4's met OS 9.2 dus die 10.2 minimaal is enkel gelding aan de buitenkant van de verpakking en in het boekje :-) let wel op, het kan zijn dat je een andere driver nodig hebt zie: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75504 en http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120110

[quote:cbc938d17d="Bigs"]Of een G5 bij het scherm bestellen :)[/quote:cbc938d17d]

jep dat wordt het waarschijnlijk