23" iMAC...???

Zou het mogelijk kunnen zijn?? Wat denken jullie hiervan??

[quote:7bc5ef389c="polorl"]Zou het mogelijk kunnen zijn?? Wat denken jullie hiervan??[/quote:7bc5ef389c]

Je bericht slaat op niet veel :?

Natuurlijk kan het en in de toekomst komen er zeker iMac’s met grotere schermen. Dit kan nog lang duren …

Ik denk wel dat ze hier een heel erg stil model van kunnen maken dan met veel koelruimte dus... Alleen wat zal de prijs zijn

Absoluut mogelijk! Net zoals een 40" iBook.

20" is toch groot zat… voor een comsumenten machine als de iMac?

Alleen als het een 30inch wordt koop ik hem!

[quote:74dd78ebfb="Meneer Guggenheimer"]Alleen als het een 30inch wordt koop ik hem![/quote:74dd78ebfb]

Minimaal 50 inch. Wat heb je nou aan 30 inch man… als ik mijn hoofd naar links of rechts draai dan zie ik niets meer van mijn scherm.

Een Panorama View iMac.

Niemand heeft denk ik behoefte aan een 23" iMac, als je al zo een scherm nodig hebt dan neem je een cinema display met een G5 of een ander dergelijk groot scherm.

uiteindelijk heeft de gewone gebruiker er ook behoefte aan. let maar op.

Uiteindelijk wel ja, net zoals computers 20 jaar geleden 12" schermpjes hadden, en iedereen er tevreden mee was. Maar een 23" iMac [i:e236f8b8af]G5[/i:e236f8b8af] zit er niet in denk ik...

[quote:6de030abb9="Daan."]Ik denk wel dat ze hier een heel erg stil model van kunnen maken dan met veel koelruimte dus... Alleen wat zal de prijs zijn[/quote:6de030abb9] Dat bedoel ik dus..

[quote:232bdd4e7c="polorl"][quote:232bdd4e7c="Daan."]Ik denk wel dat ze hier een heel erg stil model van kunnen maken dan met veel koelruimte dus... Alleen wat zal de prijs zijn[/quote:232bdd4e7c] Dat bedoel ik dus..[/quote:232bdd4e7c]

Er komt zeker een 23" iMac maar dan noemt die al lang geen G5 meer :stuck_out_tongue:

Ik wil een iMac glasses, projectie van het beeld in de een bril, met een muispijl die bewogen kan worden met de bewegin van mijn ogen.

gewoon een 30inch imac met kabelingang en beugels om het aan de muur te bevestigen, heb je meteen een media centre van apple!

daan.

die intel cpus zijn een stuk koeller.... ik zou graag een intel in een imac g4 bol willen zien wat was toch wel samen met de cube het mooite model ;) hoieweel de quicksilver was ook echt super