2de gebruiker Time Machine backup

vanwege het feit dat mijn MBP ter reparatie is aangeboden werk ik nu op de MBP van mijn vrouw.
ik heb voor mezelf een 2de gebruiker aangemaakt. Is het ook mogelijk om mijn TM backup op de MBP van mijn vrouw erbij te installeren, of overschrijft deze dan de data van mijn vrouw??

alvast bedankt

Hoi,

Dat kan. Je kunt ervoor kiezen alleen jouw gebruiker over te zetten.
Voor volledige beschrijving: https://support.apple.com/nl-nl/HT204350

Groetjes,

deze beschrijving was ik al tegengekomen, ik was er alleen niet zeker van of mijn vrouw haar gegevens niet verloren zouden gaan.

ik zal dit een gaan proberen,

bedankt

Jouw gebruiker zal worden gekopieerd naast de reeds bestaande gebruiker (en/of hij zal zelf een melding geven of de nieuwe gebruiker een bestaande gebruiker moet vervangen of niet, dus dat heb je dan ook zeker nog zelf in de hand). Heb dit een paar weken terug nog gedaan en ging helemaal goed.

(Heeft je vrouw overigens een Time Machine backup? Een gebruiker overzetten gaat 99% van de gevallen goed, maar je wilt niet die ene procent zijn waar het (per ongeluk) fout gaat en het geeft jezelf misschien iets meer rust :wink: .)

mijn vrouw heeft inderdaad wel een TM backup.
er is alleen te weinig schijfruimte, dus maar even kijken hoe dat op te lossen is.

bedankt voor het meedenken