sinds mijn pa een iMac G4 gekocht heeft (al een pak jaren terug) heb ik mezelf ooit gezegd dat ik me er ook ene ga kopen.
Ewel, 't begint ferm te kriebelen en dermee dat ik al een paar dagen op internet zit te snuffelen. (
Bedoeling van die laptop is wat aan mijn site te sleutelen als ik midden in de nacht weer eens moet opblijven omdat ons dochtertje onrustig is. Dus geen games spelen… ook wat fotosoepen zal meer en meer gaan gebeuren.
Dus, wat denken jullie? Gaan voor een iBook G4 14" (± 700MB RAM, 60Gb) of toch maar de goedkoopste MacBook kopen? En graag een motivatie van je keuze aub.
Houdt je van bling, dan neem je de macbook, liever mat, neem de ibook 8)
Zonder dollen, onder de 500euro zou ik nog wel een ibook willen proberen (mits een beetje een goede) anders zeker voor de macbook gaan (garantie, features, nieuw!)
als ik het geld zou hebben zou ik een macbook kopen... ook mat.... 1gb ram hoeft van mij niet maar het is wel beter om meteen te doen ivm kosten, garantie en het werkt prettiger. een ibook kan vaak problemen geven zoals een logicboard die ermee ophoud (hoor ik vaak).
[quote:e5c197bea6="Martiniman"]Houdt je van bling, dan neem je de macbook, liever mat, neem de ibook 8)
Zonder dollen, onder de 500euro zou ik nog wel een ibook willen proberen (mits een beetje een goede) anders zeker voor de macbook gaan (garantie, features, nieuw!)[/quote:e5c197bea6]
[quote:5027096bdc="Mc B"][quote:5027096bdc="Martiniman"]Houdt je van bling, dan neem je de macbook, liever mat, neem de ibook 8)
Zonder dollen, onder de 500euro zou ik nog wel een ibook willen proberen (mits een beetje een goede) anders zeker voor de macbook gaan (garantie, features, nieuw!)[/quote:5027096bdc]
bling? mat? bedoel je daar 't scherm mee?[/quote:5027096bdc]
Yep, verrekte bling-schermen: als ik een spiegel wil koop ik wel een Kolja
De 24inch iMac heeft hopelijk toch niet dit euvel?