2e hand mac mini

Kan een 2e hands mini kopen met de volgende specificaties: z.g.a.n. Mac mini 1,42Ghz met 1GB RAM, 80GB 5400rpm schijf, CD brander/DVD combi.

Helemaal compleet, inclusief extra accessoires:

• MacAlly Icekey toetsenbord
  • Microsoft Laser muis
  • DVI/VGA adapter (handig voor mensen die overstappen vanaf PC)
  • MacOSX 10.4 Tiger
    Zonder airport dus. Wat is een nette prijs voor zo’n apparaatje?

kijk eens op www.tweedehandsmac.nl en vergelijk... :?

€ 500,- - € 625,-

daar tussenin ergens…

• tweedehands
  • zonder airport extreme en blauwe tand

:slight_smile:

ah dank...zal ook eens op tweedehandsmac.nl kijken.

kan het geheel voor 550 ophalen…kan ik me niet echt een buil aan vallen dus?

[b:1eef5eb796]guess schreef:[/b:1eef5eb796]

[quote:1eef5eb796]- zonder airport extreme en blauwe tand [/quote:1eef5eb796]

Is het niet Blauwtand (ipv. blauwe tand), aangezien de naam afgeleid is van de Deense koning Harald Blåtand? :roll: http://en.wikipedia.org/wiki/Harold_I_of_Denmark

Om nog maar niet te spreken van de luchthaven extreem :stuck_out_tongue:

Btw, 550€ lijkt me een nette prijs…

[url=http://www.tweedehandsmac.nl/classifieds/classifieds_detail.lasso?s=nl&id=12367942]Hier[/url] zelfde prijsje, maar dan mét Blauwtand & Vliegveld X.

Mmmmm, ik vind het aardig prijzig hoor! Als je 3 jaar afschrijving en de komst van Intel erbij rekend. Of ben ik nou helemaal van de pot gerukt? :wink:

... en er zit maaaaar een combo drive in en er zit geen airport in. Voor iets meer dan 100 euries heb je een nieuwe met superdrive.

[quote:890ee67e2d="olbo"]Mmmmm, ik vind het aardig prijzig hoor! Als je 3 jaar afschrijving en de komst van Intel erbij rekend. Of ben ik nou helemaal van de pot gerukt? :wink:[/quote:890ee67e2d]

wat zou jij over hebben voor zo’n systeem?

450 euro! Ik vind de tweedehands aanbiedingen op internet toch altijd erg hoog zitten. Ik heb zelfs iemand bijna de nieuw prijs zien bieden voor een PowerBook. Er lopen blijkbaar genoeg mensen rond die zich een poot uit laten trekken.

hmm..ik zal eens kijken of er nog wat af te pingelen valt. Anders inderdaad voor weinig meer een nieuwe. Daarbij krijg ik ook nog wat korting op een nieuwe. mn vriendin werkt namelijk in het onderwijs.

En je weet tenminste zeker dat er geen rare dingen mee zijn gebeurd! Dan maar een keertje niet uit eten gaan en je kunt een nieuw kopen. Succes. :wink:

voor een nieuwe ben ik op apple.nl met de docenkorting €772 euro kwijt, dan laat ik me misschien nog wel lierver 'naaien' voor 550 euro bij een 2e handse. Vind het verschil nogal groot voor alleen BT en Airport.

Naaien is een groot woord! Maar onderhandel wel goed...

En kijk ook goed rond. Ook voor een nieuwe.

ja er zit wel 1 gb intern geheugen in..

zelf heb ik 3 weken geleden mac mini gekocht nieuw, bij machouse woerden

daar zit Blauwtand :smiley: & Vlieghaven Extreem op. Daarbij dacht ik ook; zo vaak zou ik het niet gaan gebruiken maar ik zou er spijt van hebben gehad als ik het niet genomen had. Je gebruikt het vaker dan je denkt!

Als je er nog wat extra geld bijlegt heb je een 1,42 ghz, 1gb, 80 gb hd,

Superdrive

( die had ik niet nodig had = !!! 120 !!! EURO!! extra en heb thuis in een van onze PC’s al een dvd brander zitten… 120 euro echt belachelijk duur! :o )

Maar dan kost hij gauw al 750 euro ongeveer? NIEUW ( applestore )

en 3 jaar gebruik?

• hoelang zijn de MacMini’s dan in de verkoop?

BTW; Voor jou hoe lager hoe beter natuurlijk :stuck_out_tongue:
Maar ik zou niet meer als 550 euro er aan uitgeven!

Dus is het ongeveer; 475 / 500 euro
grt

hmm....ze zijn toch alleen maar te koop in de speciale mac stores? of verkoopt mediamarkt ze ook?

mmmm 700 euro?

Ik hoef als student maar 591,43 te betalen voor een

1,42-GHz PowerPC G4
512 MB DDR333 SDRAM
ATI Radeon 9200
32 MB DDR-videogeheugen
80-GB Ultra ATA-schijf
Gecombineerde-eenheid (dvd/cd-rw)
DVI- of VGA-video-uitvoer
Met AirPort Extreme en Bluetooth
Interne 56K-modem optioneel

550 euro vind ik een mooie prijs: er zit 1Gb aan ram in (kost toch ook al zo'n 90 euro) en een toetsenbord + muis.

ja, ik had het over de Online Apple Store

= gratis levering :smiley:

maar ze zijn niet te koop bij de MediaMarkt of Dynabyte!

http://apple-dealers.pagina.nl/ misschien staat daar wel wat bij? :?

[quote:176bd10759="maarten20"]mmmm 700 euro?

Ik hoef als student maar 591,43 te betalen voor een

1,42-GHz PowerPC G4
512 MB DDR333 SDRAM
ATI Radeon 9200
32 MB DDR-videogeheugen
80-GB Ultra ATA-schijf
Gecombineerde-eenheid (dvd/cd-rw)
DVI- of VGA-video-uitvoer
Met AirPort Extreme en Bluetooth
Interne 56K-modem optioneel[/quote:176bd10759]

en dan met een gig ram.

en heb er dan ook een toetsenbord en muis bijgerekend maar die zijn niet echt noodzakelijk aangezien ik al een fraai setje bij de pc heb liggen.