2e harde schijf in G5 problemen?

Heb een G5 2x2 besteld en daar 2x een hd 160 gig in laten zetten [nog niet afgeleverd] hoorde onlangs dat grote problemen te verwachten waren i.v.m. de koeling van 2 schijven in de G5 dit zou vele schijfproblemen geven. heeft iemand ervaring?

Benieuwd of inderdaad de koeling niet toereikend is... heb afgelopen week hetzelfde gedaan in ee DP1.8.

Hoop van wel anders heb ik ook een probleem straks.

Ik heb een G5 2x2 met 2x een hd van 160 gig, maar heb daar tot nu toe geen problemen mee gehad. Schrijven voelen niet te heet aan en ven draait continu.

Waar heb je dat trouwens gehoord??

hey,

offtopic
@cornel, leuke avatar, is dat een akita inu??

Naaah ik geloof nooit dat 2 schijven een probleem geven, koeling is meer als toereikend gnoeg.
Misschien een probleem met de controllers, fabricage foutje.

greetzz

Kan me niet voorstellen dat twee HD's in een G5 problemen geven met de koeling. Gezien de positie van de twee schijfjes en de speciaal daarvoor aangelegde koelventilator en de veel grotere tussenruimte dan bij de twee schijven dan bij de G4 lijkt het me volstrekte onzin dat dat de oorzaak van ellende zou zijn.

Net even aan mijn 80Gb enkele HD gevoeld en die is niet eens echt warm. Staat de hele dag aan.

off topic,

Ja, ateazz dat is mijn hond Ranah Nan Tathren.
Het is inderdaad een akita en een prachtbeest.
heb jij er ook een?

:lol:

offtopic ja ooit 1 gehad, wat een fantastisch beest, hij heette bijin shiro en was spierwit.

greetzz

wat leuk zo'n forum over honden

[quote:1bd52a773e="guus"]wat leuk zo'n forum over honden[/quote:1bd52a773e]

Ik heb een beagle :stuck_out_tongue:

is niet zomaar een hond,

we praten niet overeen poedel of teckel of dood gewone herdershond
maar dat zouden we did draadje naar de lounge moeten verplaatsen.

Lzzz

[quote:29b2851165="ateazz"]is niet zomaar een hond,

we praten niet overeen poedel of teckel of dood gewone herdershond
maar dat zouden we did draadje naar de lounge moeten verplaatsen.

Lzzz[/quote:29b2851165]

Goed idee :stuck_out_tongue:

zie topic: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=248021#248021

laten we weer over de saaie computers praten of anders over papagaaien

[quote:1e3b2f2a3c="guus"]laten we weer over de saaie computers praten of anders over papagaaien[/quote:1e3b2f2a3c]

lol…