Ik zit even in dubio: ik heb een nieuwe Macbook. Daarin zit standaard 2x 1GB DDR3 ram.
Nu heb ik thuis nog 2x 2GB DDR2 ram liggen. Welke kan ik het beste gebruiken? Wat is sneller en levert me dus meer op?
Alvast bedankt…
Ik zit even in dubio: ik heb een nieuwe Macbook. Daarin zit standaard 2x 1GB DDR3 ram.
Nu heb ik thuis nog 2x 2GB DDR2 ram liggen. Welke kan ik het beste gebruiken? Wat is sneller en levert me dus meer op?
Alvast bedankt…
Er moet DDR3 in.. DDR2 past niet.
Oke, das dan duidelijk.. Ik zie het nu inderdaad...
Helaas…
Dan toch maar een keer 4GB ram DDR3 halen, iemand een goede (goedkope) plek?
en daarbij is ddr3 sneller dus al zou het passen......... maar het past niet dus hoef je niet eens te kiezen
49 euro per 2GB latje bij ALTERNATE goedkoop is het niet, maar wel al een stuk goedkoper dan een paar maanden geleden :)
ik denk dat ze bij de lokale computerboer nog wel goedkoper zijn
geheugen.com
Als je het nog niet nodig hebt, dan zou ik het nog even wachten met het kopen van DDR3. De prijs gaat de komende hard omlaag. En aan het einde van het jaar kost waarschijnlijk DDR3 ongeveer even veel als DDR2 nu. Dus als je het nog niet echt nodig hebt, dan zou ik het zeker overwegen om je geld uit te sparen en later pas extra geheugen te kopen.
het best is al dat je je ddr2 ram verkoopt , daar kan je nog zo een 20-25 euro voor krijgen :)