3.0: voor de Belgen, eindelijk azerty op iPhone!

Hoi,

Net gemerkt dat je bij de settings, keyboards kunt kiezen voor Flemish. Zo krijg je een azerty keyboard.

Blijf je even duwen op .com dan krijg je ook .be (.nl was er al). Idem met op letters e of a, dan krijg je nog varianten.

Was dit al iemand opgevallen?

Dat laatste wist ik helemaal niet joh! Te gek man!

Yep maar ben qwerty nu al zo gewoon geworden, dat ik het gemakkelijker vind dan azerty, dus gebruik ik die functie niet : P

Heel vet bedankt! Dat was iets wat me op systeem werkte zo qwerty :? Ik ben azerty gewoon en wil ik overal toepassen. Sms'en zal nu wel vlotter gaan ook :) Thanks nogmaals!!!

gewoon uit interesse, want ik ben niet van plan mijn touch te upgraden.

Kan iemand voor me kijken of er ook dvorak tussen zit?

dvorak zie ik niet staan

Owh, dat is wel jammer :? hopelijk bij een volgende update dan maar...

Eindelijk een Vlaams toetsenbord, zat ik al lang op te wachten.

Ik typte tot nu toe met een Frans AZERTY en correctie uit. Ging opzich ook wel goed hoor. :wink:

Top, maar ik heb leren werken met het QWERTY. Eens curieus hoeveel fouten de AZERTY in het begin gaat opleveren :)

@BloomPod, verbeterde je iPhone dan niet alles in het Frans?

[quote:e25e852277="KingAchille"]Top, maar ik heb leren werken met het QWERTY. Eens curieus hoeveel fouten de AZERTY in het begin gaat opleveren :)

@BloomPod, verbeterde je iPhone dan niet alles in het Frans?[/quote:e25e852277]

Hij had zijn correctie uitgezet :stuck_out_tongue:

Ik moet echt afleren om met een slaapkop berichten te posten...

[quote:7a683a4008="KingAchille"]Ik moet echt afleren om met een slaapkop berichten te posten...[/quote:7a683a4008]En zoiemand moet de rust op het forum bewaren??? :wink:

[quote:15bafb97b1="Lord_spianoman"]maar ben qwerty nu al zo gewoon geworden, dat ik het gemakkelijker vind dan azerty[/quote:15bafb97b1] Volledig mee akkoord. Heb het even geprobeerd maar ik maak teveel vouten. :lol: Qwerty rules.

Eindelijk Vlaams! Ik had 'm ook op frans gezet. Was wel een beetje raar, heel het OS in Engels, tot dat toetsenbord opkomt met 'espace' en 'acceder'