3400c laptop geheugen - 128 mb goedkoopste dealer?

Ik ben op zoek naar geheugen voor een laptop 3400c weet iemand een goedkope geheugendealer? bij macstuff zijn ze nog erg prijzig..

Of misschien heb je hem wel over, laat het me ff weten…

groeten :smiley:

Heb ook zo'n laptop, maar moet helaas bevestigen dat de geheugens voor deze machines nogal prijzig zijn waarbij ik eigenlijk ook geen 'goedkopere' heb gezien dan MacStuff.

Wilde eigenlijk ook meer geheugen, maar dan moet ik de huidige 64 MB module verwisselen met een van 128 MB omdat de andere van 16 MB vast gesoldeerd zit op het moederbord. Komt er dan op neer dat ik met de 64 MB module niets meer kan doen, of misschien krijg ik er nog wat van terug bij aankoop van 128 MB.

Ik zal deze topic zelf natuurlijk zo goed mogelijk volgen omdat we beide in hetzelfde schuitje zitten en zien wel of er ergens oplossingen liggen of wellicht betere prijzen cq aanbiedingen.

Succes!

we wachten af... ;)

Ik heb wel een goedkopere gevonden kijk hier maar ff

http://eshop.macsales.com/Catalog…mplate=

iets van 68 dollar

Was nog even bij MacStuff, en bij selectie van de PB 3400 kan je alleen prijzen krijgen op aanvraag, en klik je bij het overzichtsmenu op geheugen krijg je de gehele lijst te zien waar bij de PB 3400 149 Euro staat vermeld excl. BTW. Dus als deze prijs van MacStuff klopt, dan is 69 dollar dus letterlijk en figuurlijk DE HELFT !!!

Als je meerdere zou bestellen zijn de verzendkosten natuurlijk helemaal te verwaarlozen.

Groet…

scheelt toch een hoop centjes waar we weer andere mac spulletjes voor kunnen aanschaffen...

Ik zoek nog ff door misschien kan het nog goedkoper…

Ik laat het je weten… :slight_smile:  :)  :)