3d kaart in je imac proppen?

Kan je in je Imac een nieuwe 3kaart zetten (vastwel tog?) En als het kan hoe kan je het zelf doen of zit ie ergens diep verstopt? En heb je speciale 3d kaarten nodig voor in een imac? zoals je kan lezen weet ik absoluut niet hoe het zit en zou erg dankbaar zijn als iemand een of meerder van mijn vragen kan beantwoorden.

nee, vid kaart zit vastgesoldeerd op (zeg maar gefuseerd met) het moederbord. Dus no chance...

:x bah dat is niet het antwoord wat ik wou horen bah. tog bedankt beetje flauw zal vastwel nut hebben dat dit zo is maar ik vind het nogal cru dat ik met mijn 800 mhz imac (geforce2 erin) dat ik niet eens kan upgraden bah en het ergste is dat hij nu al moeite heeft met spelen als spearhead :( bah bah bah bah bah bah bah

tja, er zijn verregaande concessies gedaan om een zo een compacte computer te maken als de iMac.

Als je uitbreidbaarheid wil, ben je toch veroordeeld tot een powermac

das waar maarja een 3d kaart is tog 1van de dingen die je zou willen veranderen netzoiets als als geheugen (ok niet net zoiets beetje heel anders maar tog) Als ik dat van te voren wist (en toen was ik er niet egt met de 3dkaartbezig) haddenwe mischien iets anders beslist Ik snap inderdaad wel dat bij zon compacte compu er inderdaad dingen moeten gedaan worden :cry: maarja jammer dan maar geld sparen voor de volgende generatie powermacje$

[quote:86b585dbc4="BlaH"]das waar maarja een 3d kaart is tog 1van de dingen die je zou willen veranderen netzoiets als als geheugen (ok niet net zoiets beetje heel anders maar tog) Als ik dat van te voren wist (en toen was ik er niet egt met de 3dkaartbezig) haddenwe mischien iets anders beslist Ik snap inderdaad wel dat bij zon compacte compu er inderdaad dingen moeten gedaan worden :cry: maarja jammer dan maar geld sparen voor de volgende generatie powermacje$[/quote:86b585dbc4]

Ik ben het met je eens. Het is gewoon dom wat Apple doet op dit gebied. Laten we hopen dat ze wat eraan gaan doen want anders wordt de keus tussen iMac of PC wel erg gemakkelijk gemaakt. De PowerMac is voor de consument niet te betalen, dus het lijkt mij duidelijk waar Apple de meeste klanten kan winnen, toch? :wink:

Klopt niet echt wat je zegt de goedkoopste G4 tower is bijna even goedkoop als de goedkoopste iMac.

De iMac is nu eenmaal gemaakt voor mensen die enkel een computer willen kopen om er op te kunnen werken en zich niet aan upgrades wagen. Zo zijn er velen, hoeveel keer hoor je een windonees wel niet zeggen dat ie een nieuwe PC nodig heeft want de zijne crasht teveel.

Trouwens al dat upgegrade kost ook centen hoor, het is niet enkel een grafish kaartje steken om up to date zijn.

idd, als je er eenmaal aan begint, kost het je klauwen geld. nieuwe proc, nieuwe videoplank. En tja, als je dat wilt moet je gewoon een Powermac kopen. Zo is het nou eenmaal. Ik denk niet dat je blij zou zijn als de iMac een soort pc kast met een lcd erop geplakt was.