3G internet en streaming! (kosten)

Kost het gebruik van youtube via 3G of bijvoorbeeld het beluisteren file informatie via de app verkeersinfo geld. weet niet of dit ook inclusief is bij tmobile? weet dat bij andere het streamen op internet niet in een bundel zit...

Is allemaal inbegrepen.

o dat is wel fijn. even ander vraagje. ik heb via een andere site het sms nummer gevonden voor de tmobile hotspot. maar die is toch maar een maand geldig die code? kan ik als ik dan een nieuw code aanvraag wel me wachtwoord blijven gebruiken?

Je moet dan wel een internetabonnement hebben. iPhones worden namelijk ook weggegeven met alleen een Flex abonnement van T-Mobile. Daar betaal je dus wel extra! Met een iPhone abonnement van €29,95 per maand zit het er bij in.

We hebben er een speciaal [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=129616]FAQ-gedeelte[/url] voor in dit subforum... Daar staat deze vraag gewoon in beantwoord...

[quote:c310635c4a="Jeroen Ruiter"]o dat is wel fijn. even ander vraagje. ik heb via een andere site het sms nummer gevonden voor de tmobile hotspot. maar die is toch maar een maand geldig die code? kan ik als ik dan een nieuw code aanvraag wel me wachtwoord blijven gebruiken?[/quote:c310635c4a]

Nee, is een super onhandig k*tsysteem,je kan iedere keer weer opnieuw beginnen. :sealed:

Ik weet van een T-Mobile medewerker (niet in de winkel, maar ergens op het hoofdkantoor) dat ze dat wel willen veranderen,ooit.

Graaaaaag!!!!!

Heb nu dat netwerk laten vergeten, omdat het mij stoorde…