40€ voor ipod-oortjes: schandalig

hoe kunnen ipod-oortjes 40€ kosten als een ipod schuffle al 45€ kost inclusief die oortjes.

2 opties: - koop ze niet - koop een shuffle

je hebt wel gelijk.
Alle extraatjes van Apple zijn onwaarschijnlijk duur (mpeg2 software voor 20 euro ; 20 euro voor een standaard kabeltje).

Enige remedie : niet kopen.

De €40 euro oortjes zijn de in-ear oortjes. Die krijg je niet bij je iPod. Die je bij je iPod krijgt, kosten iets van €28.

Vandaag toevallig in-ear phone binnengekregen uit Hong-Kong, 1,95 inclusief verzenden,en geven prima geluid....

Je ben gek als je Apple 40 euro betaald voor dezelfde dingen.

[quote:30cdfd8930="Pete.Z"]Je ben gek als je Apple 40 euro betaald voor dezelfde dingen.[/quote:30cdfd8930] De standaard iPod-earbuds kosten €0,30 om te produceren... fuck Apple.

Had je vroeger geen recht op een tweede paar oortjes als je het serienummer van je iPod doorgaf? Mvg,

13€. Als je via Apple zegt dat die van jouw kapot zijn.Dan sturen ze je nieuwe en aangezien je ze niet meer hebt, moet je 13 euro storten.Want zo veel kosten ze. 40€ is voor oordopjes met afstandsbediening. (als je kapotte zou terug sturen met garantie, zou je die 13 euro terug krijgen)

Ik dacht dat het deze form was: https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do;jsessionid=0C76C045CE8084F765485706FDD4139D
Volgens mij ging het zo.
Het is veel goedkoper dan los kopen in een winkel.

(of je koopt sennheiser oordopjes, wel 70 euro ± maar ja ipod klinkt wel echt zo als die zou moeten)

[quote:23b79f260d="Pete.Z"]Vandaag toevallig in-ear phone binnengekregen uit Hong-Kong, 1,95 inclusief verzenden,en geven prima geluid....

Je ben gek als je Apple 40 euro betaald voor dezelfde dingen.[/quote:23b79f260d]

Waar koop je deze ?

[quote:c360ad332f="mr.greenish"]moet je 13 euro storten.Want zo veel kosten ze.[/quote:c360ad332f] Ja... zoveel kosten ze als je een "ik-ben-een-idioot-en-betaal-wat-Apple-ervoor-vraagt"-figuur bent. Die krengen kosten €0,30 in bulk... no kidding.

Ik snap ook wel dat ze geen reet kosten om te maken maar stel je wilt ze hebben, wat sommige willen dan, ja dan kan je wel het beste via appel request form doen :P

De nieuwste oordopjes zijn ook uitermate slecht…

[quote:5f29e3922c="Zakske"]Die krengen kosten €0,30 in bulk... no kidding.[/quote:5f29e3922c] Als je eenmaal weet hoe ze te maken, kost alles wat je in grote aantallen kunt produceren heel weinig. Een CPU is in feite ook niet meer dan een gesmolten hoopje zand: moet je kijken wat ze dáár voor durven te vragen! :P

Ik ben ook wel benieuwd naar een link!

wat is dan het verschil tussen de in ear dopjes in de dopjes die je standaard bij je iPod krijgt? Van de shuffle weet ik dat het draadje van de dopjes korter is, maar mijn los aangeschafte setje is het zelfde als dat wat bij mijn classic zat.

Ik vind de prijs van Apple wel goed. De oordopjes van Apple geven beter geluid dan oordopjes van een ander merk in dezelfde prijsklasse. En nu snap ik ook wel dat duurdere oordopjes nog beter geluid geven, maar bij mij gaan ze toch nooit langer dan 2 of 3 maanden mee. En die van goedkopere merken nog korter. Terwijl ik er heel voorzichtig mee omgaan en anderen die hun iPod gewoon onderop in hun tas gooien doen veel langer met hun oordopjes. Ik ken zo iemand die de vorige generatie oordopjes nog werkend heeft! Maar ik baal er dus wel van dat ik ook nieuwe kan krijgen voor 13 euro. Ik heb ondertussen al meer geld aan oordopjes besteed dan aan m'n iPods zelf.

[quote:841afc69fa="joasdekker"]wat is dan het verschil tussen de in ear dopjes en de dopjes die je standaard bij je iPod krijgt? Van de shuffle weet ik dat het draadje van de dopjes korter is, maar mijn los aangeschafte setje is het zelfde als dat wat bij mijn classic zat.[/quote:841afc69fa] In ear dopjes gaan nog dieper in je oor. [img:841afc69fa]http://www.vlasveld-shop.nl/images/M9394_lm-130x130.jpg[/img:841afc69fa]

ik doe dus al 3 jaar met mn oortjes

[quote:60cd46e3ac="dnhems"]ik doe dus al 3 jaar met mn oortjes[/quote:60cd46e3ac] Wat is je geheim? :P

[quote:3fb3787ed8=".Daan"][quote:3fb3787ed8="joasdekker"]wat is dan het verschil tussen de in ear dopjes en de dopjes die je standaard bij je iPod krijgt? Van de shuffle weet ik dat het draadje van de dopjes korter is, maar mijn los aangeschafte setje is het zelfde als dat wat bij mijn classic zat.[/quote:3fb3787ed8] In ear dopjes gaan nog dieper in je oor. [img:3fb3787ed8]http://www.vlasveld-shop.nl/images/M9394_lm-130x130.jpg[/img:3fb3787ed8][/quote:3fb3787ed8]

Op die manier.
dan heb ik de gewone opnieuw aangeschaft. Maar die krengen kosten ook al 35 euro.

[quote:34be920537="joasdekker"][quote:34be920537=".Daan"][quote:34be920537="joasdekker"]wat is dan het verschil tussen de in ear dopjes en de dopjes die je standaard bij je iPod krijgt? Van de shuffle weet ik dat het draadje van de dopjes korter is, maar mijn los aangeschafte setje is het zelfde als dat wat bij mijn classic zat.[/quote:34be920537] In ear dopjes gaan nog dieper in je oor. [img:34be920537]http://www.vlasveld-shop.nl/images/M9394_lm-130x130.jpg[/img:34be920537][/quote:34be920537]

Op die manier.
dan heb ik de gewone opnieuw aangeschaft. Maar die krengen kosten ook al 35 euro.[/quote:34be920537]
€28,99, toch? Tenminste bij iFactors.

je hebt gelijk. ik had 35 euro in me hoofd zitten, maar het bonnetje zegt toch echt wat anders ;)