5 jaar terug

ik ben sinds 3 dagen eigenaar van een minimac 1.42ghz en ben in alles teleurgesteld stabiliteit zero surfsnelheid zero vermogen zero dit doet mij echt denken aan een 500 mhz celeron pc van 5 jaar geleden hij is zelfs nog te slecht om aan mijn dochter van 9 jaar te geven want zij is een snelle stabiele pc gewoon. te koop 500 euro en hij moet hier snel weg

niet dat ik geïnteresseerd ben, maar hoeveel MB ram heeft hij? waarschijnlijk 256..

Als er inderdaad 256MB RAM in zit... Dan is dat de fout. 512MB RAM is normaal te doen.

256MB RAM is echt te weinig.

Ten eerste mag je geen spullen verkopen op dit forum. En Ten tweede: Er moet iest fout zijn met je Mac mini want zo sloom kan hij niet zijn.

1 giga

[quote:7dc74ddae4="bvds"]ik ben sinds 3 dagen eigenaar van een minimac 1.42ghz en ben in alles teleurgesteld stabiliteit zero surfsnelheid zero vermogen zero dit doet mij echt denken aan een 500 mhz celeron pc van 5 jaar geleden hij is zelfs nog te slecht om aan mijn dochter van 9 jaar te geven want zij is een snelle stabiele pc gewoon. te koop 500 euro en hij moet hier snel weg[/quote:7dc74ddae4]

Sarcasme?

Voor 250 euro verlos ik je van het vreselijke slechte machientje !

Waarschijnlijk kan ie niet zo goed met macOS X om gaan en ja echt super snel zijn ze ook weer niet. g4, en een laptop harde schijf.

Ik wacht todat de intel macs komen voordat ik ga switchen. Nou ja switchen, als het goed is kan je ook windows erop zetten, voor een paar spellen bijvoorbeeld.

slotje?

Okee okee 300 euro dan !

400 met toetsenbord en muis

Nee effe serieus , hier op het forum mag je niks aanbieden en verkopen . staat in de overeenkomst die te lezen valt [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347]hier[/url]. Je kunt em aanbieden op www.tweedehandsmac.nl.

Maar goed mijn bod van 300 staat :wink:

[quote:eacc23dc21="Slecht"]Waarschijnlijk kan ie niet zo goed met macOS X om gaan en ja echt super snel zijn ze ook weer niet. g4, en een laptop harde schijf.

Ik wacht todat de intel macs komen voordat ik ga switchen. Nou ja switchen, als het goed is kan je ook windows erop zetten, voor een paar spellen bijvoorbeeld.[/quote:eacc23dc21]

Dat wachten…
Of je het nou nu koopt of straks maakt geen drol uit.
Alsof intel beter zal zijn.
En waarom windows?
Je koopt een mac niet voor de games. Belachelijk om daar dat lelijke systeem op te zetten.

Iemand die niet met een mac mini heeft gewerkt.
Teminste, Niet langer dan een dag.
Je leest het alleen maar uit verhaaltjes maar zelf geen ervaringen er mee :wink:

Maar goed… ontopic, die MAC moet 256MB RAM hebben.
Als dat niet het geval is, dan is er wel iets heel erg mis met dat ding.

[quote:a9129c92b5="bvds"]1 giga[/quote:a9129c92b5]er zit 1GB in zegt de man toch zelf ?

[quote:0e41b995e2="Slecht"]Nou ja switchen, als het goed is kan je ook windows erop zetten, voor een paar spellen bijvoorbeeld.[/quote:0e41b995e2]

Dat weet je niet… niemand weet dat. Pure speculaties. Mar het zou wel handig zijn als het zou kunnen ja. Echter ga er maar vanuit dat het niet kan, is het altijd mooi meegenomen als het wel kan.

Nou ik zei ook niet dat ik het zeker weet. Ik zei: ''als het goed is''. Men verwacht het wel maar ja zeker weten doe je het inderdaad niet.

[sarcasme] Ik moet zeggen. Hij/zij reageert er anders wel goed op dit topic.

veel informatie!
[/sarcasme]

Er steekt wel 1 giga in en airport. Maar hoe moet ik mijn externe schijf terug formateren (mac osx uitgebreid hfs+) opdat ik deze terug op mijn pc kan gebruiken. Het ziet er wel allemaal goed uit mooier dan windows maar......

dank u

Dat doe je met schijfhulpprogramma.

Maar, ben je al terug gegaan naar de winkel? of opgebeld?
Mischien dat er echt iets aan de hand is.

Of is het van: ooh… een nieuwe besturingssysteem… ik durf niet.
Je moet er gewoon even aan wennen. :slight_smile:

[quote:d8ba2a9b07="bvds"]ik ben sinds 3 dagen eigenaar van een minimac 1.42ghz en ben in alles teleurgesteld stabiliteit zero[/quote:d8ba2a9b07] Beter dan op XP, dus ik weet niet wat jij gewend bent als je het hier zero vind :wink:

[quote:d8ba2a9b07=“bvds”]surfsnelheid zero[/quote:d8ba2a9b07]
Internetverbinding zal t zijn :innocent:

[quote:d8ba2a9b07=“bvds”]vermogen zero[/quote:d8ba2a9b07]
Geen appels met peren vergelijken. Koop jij nou eens een Dell of HP van 500 euro en je wilt deze terug hebben :smiley: