5 redenen geen iPod te kopen

Op [url=http://reviews.cnet.com/4520-6450_7-5102324-1.html?tag=cnetfd.ldgif]CNET[/url] staat een artikel dat over de iPod gaat. Ze geven 5 redenen om een iPod NIET te kopen. Kortgezegd zijn het deze: 1 Batterij gaat niet lang genoeg mee. 2 Joggen met een mp3 player op harddisk basis is niet cool. 3 De iPod is te duur. 4 Hij kan NIET met goede kwaliteit opnemen. 5 Je hebt geen keuze wat betreft oonline muziekdienst.

Brand maar los!

[quote:a85a0815fa="lucasraggers"]1 Batterij gaat niet lang genoeg mee.[/quote:a85a0815fa] Meningen verschillen blijkbaar, ik was onder de indruk hoe lang de batterij wel niet mee ging, en zeker voor een MP3-speler op HD basis.

[quote:a85a0815fa=“lucasraggers”]2 Joggen met een mp3 player op harddisk basis is niet cool.[/quote:a85a0815fa]
Mijn iPod heeft al aardig wat te voortduren gehad (niet joggen), maar ik nog steeds niet stuk.

[quote:a85a0815fa=“lucasraggers”]3 De iPod is te duur.[/quote:a85a0815fa]
Hij is duur, maar [b:a85a0815fa]te[/b:a85a0815fa] duur niet. Je koopt iets wat goed is, daar betaal ik graag voor.

[quote:a85a0815fa=“lucasraggers”]4 Hij kan met goede kwaliteit opnemen.[/quote:a85a0815fa]
Goed hé?

[quote:a85a0815fa=“lucasraggers”]5 Je hebt geen keuze wat betreft oonline muziekdienst.[/quote:a85a0815fa]
Waarom moeten kiezen als je de iTunes Music Store de besten is? Althans, naar mijn mening is dit nog de makkelijkste Online Store die ik gevonden heb. Wij Europese kunnen het jammer genoeg nog steeds niet gebruiken.

Las het artikel net ook... beetje onzinnig.

vooral punt 5: Je hebt geen keuze wat betreft online muziekdiensten.
Waarom niet? Als ik iets bij een andere muziekdienst koop kan ik het gekochte nummer toch gewoon iTunes inslepen?!?

Heb zelf een iPod 30 Gb en vind het een goede aankoop. Heb nog geen andere mp3 speler gezien die er zo goed uitziet.
En van alle mp3 appjes blijf ik iTunes de beste vinden, dus ik wil ook een mp3 speler die goed samenwerkt met iTunes. Misschien beetje oneerlijk voor de anderen. Maar ja…

Greets
Tristan

[quote:f5c6bd77d0="Adriaan Mol"][quote:f5c6bd77d0="lucasraggers"]1 Batterij gaat niet lang genoeg mee.[/quote:f5c6bd77d0] Meningen verschillen blijkbaar, ik was onder de indruk hoe lang de batterij wel niet mee ging, en zeker voor een MP3-speler op HD basis.[/quote:f5c6bd77d0] Die batterij ben ik het helemaal mee eens. Ik heb de eerste generatie iPod en erger me eraan dat de 10 uur (volgens de specificaties) nooit gehaald word. Ik heb al vaker in de topics geroepen dat je niks aan 15, 30 of 40 GB hebt als het apparaat maar 3 of 4 uur batterij heeft. What's next? 60GB? Noem het dan een externe harddisk. Voor de volgende iPod zou de capaciteit van de batterij verdubbeld moeten worden, niet de grootte van de harddisk. Als ik dan lees dat dat probleem bij de nieuwe iPod's nog steeds bestaat vind ik dat een gemiste kans.