6.1.3 tethered iPhone 4 herstellen – hoe? (stuck in recovery mode)

Hoi,

Mijn homebutton is kaduuk. Dat is op zich niet zo’n groot probleem (want je hebt ook nog assistive touch), maar wat wél een probleem was, was dat voice control om de 5 seconden werd geactiveerd. Voice Control kan je niet uitschakelen, dus besloot ik m’n device te jailbreaken (iPhone 4 , 6.1.3) om zo een package te installeren dat voice control uitschakeld.

Om te jailbreaken heb ik het volgende gedaan (want ik kon niet in DFU mode komen, want m’n home button is stuk)

1. Via redsn0w een DFU IPSW aangemaakt (staat bij extra’s enzo) van een 6.1.3 IPSW.
  2. Via iTunes mijn telefoon herstelt met deze IPSW -> device staat nu in DFU mode.
  3. Device gejailbreakt met een IPSW van 6.0 (zoals aangegeven op evasi0n site
  4. Geboot via redsn0w (wat nog een heel gedoe was omdat ik de heletijd de keys.plist error kreeg).

Toen had ik jailbroken iPhone, reserve kopie teruggezet, alleen om de een of andere reden krijg ik geen service met de jailbreak. Gevolg: ik besloot dat de jailbreak er weer af moest. Geprobeerd in iTunes te herstellen → geen resultaat. M’n device bleef in recovery mode hangen, en ik kreeg constant deze melding:

Herstellen gaat dus niet, en m’n jailbreak was kapot. Met veel pijn en moeite heb ik hem weer werkend gekregen in tethered jailbreak mode, maar natuurlijk zonder service.

Is iemand die mij kan helpen? Ik wil dus mijn telefoon weer werkend krijgen, op de originele firmware (herstellen dus).

Wat dacht je van een nieuwe homebutton? Kost je maar een paar tientjes…

Home button laten repareren? en vervolgens herstellen via DFU?
Home button reparatie kost maar €50 ofzo.
ik heb goede ervaringen met iApply.nl

@StefanV : Lullo, jij bent iApply :stuck_out_tongue:

Put it in DFU mode and connect it to iTunes. iTunes will freak out and tell you to restore it.

I’ve never had DFU mode + restore ever fail on me.

More help in here:
http://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-stuck-in-recovery-mode.html