64 mb mac mini

klopt, maar dat druppel-effect bij dashboard als ik een widget invoeg heb ik niet..

[quote:fd3789ee54=“jopie huizinga”]ik zag trouwens net op de site van ati dat er updates beschikbaar zijn waarmee je de kaart meer beter kan laten doen; wat precies weet ik nog niet, maar check https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=299[/quote:fd3789ee54]

wat is btw die update voor videokaarten van ati kan ik die ook gebruiken?

Nee, want zoals Justinb81 al zei: het is alleen voor losse insteekkaarten. Bij een mac mini zit hij onboard. (in het moederbord)

ooke!

zijn er ook geen updates voor onboard videokaarten toevallig? :stuck_out_tongue:

het schijnt dat er voor de mac mini ook updates zijn voor de ati kaart; ik zal de link van een forum waar ik dit las even weer opzoeken.

Wat ik me ineens zit te bedenken; op de site van Apple staat dat de mini tot 1920 bij 1200 pixels ondersteund met z'n DVI uitgang en 1920 bij 1080 met de VGA converter. Maar dat is natuurlijk met de 32 MB videokaart. Dus ondersteund de 64 Mb versie dan ook hogere resoluties? Dat 'ie de 30" Cinema Display niet ondersteund snap ik, want het is geen Dual-Link connector natuurlijk.

:?

zou best kunnen.. zal het dan ook werken op 2 beamers d.m.v de matrox dualhead2go?

( dus ondersteunt de mini die resolutie? )

heb je hem al kunnen vinden? :lol: hoe beter m'n mini --> hoe beter, want die intel mini's zijn zowiezo sneller, kijken of ik er spijt van krijg dat ik hem een maandje geleden heb gekocht!

De updates voor de mini komen via de software update. hou die maar in de gaten

ook de updates voor de ati videokaart? ( is het mogelijk om ergens dat druppeleffect in te stellen ofzo, want heb wel een 64 mb videokaart! )

[quote:3e99bd7f7b="jopie huizinga"]het schijnt dat er voor de mac mini ook updates zijn voor de ati kaart; ik zal de link van een forum waar ik dit las even weer opzoeken.[/quote:3e99bd7f7b]

als je die linkt hebt gevonden zou je hem hier dan willen plaatsen?

[quote:7f540ba24f="guess"]ook de updates voor de ati videokaart? ( is het mogelijk om ergens dat druppeleffect in te stellen ofzo, want heb wel een 64 mb videokaart! )[/quote:7f540ba24f]

De Radeon 9200 zal nooit core image ondersteunen, zelfs niet met een update