70% continue CPU load bij gebruik Director MX

wie heeft er ervaring met Macromedia Director MX (9)? onder MacOS 10.2.4 Ik heb director nu een tijdje draaien omdat ik deze nodig heb voor school en merk dus dat er een continue CPU load is van 70% bij niet gebruik van director, idle dus 70% CPU gebruik.... Hoe kan dit? Heeft iemand dit probleem ook? (Alleen Director heeft dit probleem, ook het afsluiten duurt veel langer dan bij andere appllicaties. Het opstarten gaat normaal).

Het zou ook goed aan een bepaalde Director Movie kunnen liggen die ik heb gemaakt.... en mischien wel heel zwaar is... Maar waarom duurt het langer dan normaal voordat Director afsluit? Hebben andere Director gebruikers dit ook?

Ik heb redelijk veel met Director gewerkt.....maar heb nooit echt een concequent probleem gehad. Soms deed hij er inderdaad wat langzamer over dan normaal....maar dat komt doordat hij ALLES realtime doet. Als je veel quicktimes e.d plaatst wil hij wel eens gaan spugen.

Dat laat niet weg dat het verder een goed programma is zonder al teveel shit.
Wat betreft die CPU…geen idee, dat zou je toch ergens in moeten stellen. Bij cubase en andere zaken kan ik altijd opgeven hoeveel CPU hij mag gebruiken.

Ik denk dat het alleen aan mijn eigen movie lag... Hij had nogal moeite met het geluid. Andere vb movies van school gingen zonder hoge CPU load gewoon goed... Het is nog een kwestie van ontdekken denk ik... Heb jij ook het feit dat het langer duurt met het afsluiten van Director?

nou ja....hij moet alles even rustig op orde brengen. Het is immers een bezig bijtje dat director :)