90 minuten cd's

was destijds blij met 80 min. i.p.v. 70 min. cd's. nu heb ik echter 90 min. cd's (dixons) gekocht, maar als ik wil branden met itunes wil 'ie maar 80 min. branden... kan m'n emaccie die gewoon niet herkennen (10.2.4., binnenkort natuurlijk 10.2.5) of moet ik iets van voorkeuren e.d. veranderen? :oops:

verder geeft itunes altijd iets weer als: 1,3 uur.
hoe verander je dat in minuten zodat je exact weet hoeveel minuten je nog hebt om je cd’tje vol te maken?

ik geloof dat het iets met overburning te maken heeft waardoor je de brander verder laat branden dan eigenlijk mogelijk is, volgens mij is er wel eerder over gediscussieerd in een van deze forums

[quote:dc0bf1b923="Zout"]ik geloof dat het iets met overburning te maken heeft waardoor je de brander verder laat branden dan eigenlijk mogelijk is, volgens mij is er wel eerder over gediscussieerd in een van deze forums[/quote:dc0bf1b923]

hmm, enig idee waar/wanneer? ben nog geen kabelinternetter dus alle forums afzoeken :frowning:

Die discussie kun je [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=4001]hier[/url] vinden.

:roll: nu maar hopen dat ik geen gespleten persoonlijkheid heb anders blijf ik hier vragen stellen en antwoorden geven... :?

[quote:4c0e6589b7="appletick"]

verder geeft itunes altijd iets weer als: 1,3 uur.
hoe verander je dat in minuten zodat je exact weet hoeveel minuten je nog hebt om je cd’tje vol te maken?[/quote:4c0e6589b7]

Klik eens op de tijd… (dus waar die 1,3 uur staat).
Als het goed is verandert ie dan in euhm 1:20 uur ofzow…

Verder kan ik zelfs met Toast die 800MB cd’s niet fikken helaas…

Weet iemand wanneer Roxio dit gaat maken? Of ligt het niet aan hun?

Dennis