A-Open DVD-RW: compatible?

Bij de PC-boer zijn wekelijks DVD-branders in de aanbieding. Nu een AOpen:

[img:53752db630]http://img.photobucket.com/albums/v251/reddrummaster/AOpen.jpg[/img:53752db630]

Worden ‘3rd party’ branders ondersteund door Toast 6? Voor iLife / Finder: Werkt patchburn hiermee?
Hoe zit het met andere merken branders?

Ik wilde deze brander inbouwen in een casing via USB2.0 (deze heb ik nog liggen).

alvast bedankt.

Mijn NEC DVD 3520 werkt top onder Tiger. Zowel Toast als iApps zien het ding gewoon. Geen Patchburn of wat dan ook gebruikt :)

Hangt er extern aan…

[b:1f70a3c5ed]edit[/b:1f70a3c5ed]: ik denk dus dat de A-Open ook wel gewoon werkt…

Al die dingen zijn in grote lijnen toch wel hetzelfde.

Mijn vorige iMac heb ik met deze speler geupgrade. Werkt zonder problemen, maar voor de apple ondersteuning heb je [url=http://www.patchburn.de/download.html]Patchburn[/url] nodig.

Bedankt voor de info! Ik houd me meestal van de domme en ga ervan uit dat die dingen hetzelfde zijn, maar toch maar 'ff checkuh' :D.

Dus waarom zou je dan op koopjesjacht gaan, als je met patchburn moet gaan werken.

Een beetje Pioneer die gewoon herkend wordt (of ander merk) kost misschien een tientje meer en ben je van het gelazer af.

Frans

[quote:d2ee4b4de3="Frans"]Dus waarom zou je dan op koopjesjacht gaan, als je met patchburn moet gaan werken.

Een beetje Pioneer die gewoon herkend wordt (of ander merk) kost misschien een tientje meer en ben je van het gelazer af.

Frans[/quote:d2ee4b4de3]

Als je patchburn als gelazer ervaart heb je het waarschijnlijk nog nooit gebruikt. Patchburn downloaden, openen, op install klikken en je bent klaar.
Heb je in 2 minuten toch mooi dat tientje uitgespaard.

Ik heb 3 drives, NEC DVDR, Lite-ON CDRW en Samsung CDRW die door patchburn prima werken met alle iApps. Maargoed je kan misschien pech hebben. Je kan altijd even kijken naar ervaringen van anderen in de drive compatibility database van www.xlr8yourmac.com

Werken jullie met een interne of externe brander??

Mijn NEC op Firewire is nooit Patchburn aan te pas gekomen namelijk en werkt met alle iApps + Disk Utility…

Ik heb zelf geen DVD brander, maar een Combo van Aopen. Onder Panther werkte ie met Patchburn, maar met Tiger was Patchburn niet meer nodig en werkte die in een keer.

Onder Tiger is voor veel drives patchburn inderdaad niet eens meer nodig. Mijn NEC DVDR doet het ook zonder patchburn onder Tiger.