Aanbiedings dvd tbv winkel maken

Hallo,

Ik wil een dvd maken met aanbiedingen die we op dat moment in onze winkel hebben. (ijzerwaren, gereedschappen, machines en hang en sluitwerk)
Ik wil dan afbeeldingen van machines met prijzen of teksten erdoor afspelen in een dvd speler en een plasma tv.
De dvd speler komt dan op replay te staan zodat de aanbiedingen de hele dag te zien zijn.
Nu heb ik binnen OMT gezocht, maar kom veel verschillende meningen tegen over het te gebruiken programma.
Wat is nu een makkelijk programma om deze dvd's te maken.
Ik wil er niet avond na avond bij zitten en heb ook niet echt de tijd om mij er volledig in te verdiepen of een cursus te volgen.
Het liefst heb ik een makkelijk programma'tje zodat ik het tussen de bedrijven door even kan doen.
Ik betaal liever voor een programma wat makkelijk is dan dat ik er veel tijd in moet steken.
Mijn macbook wil ik niet aansluiten op een scherm, die gaat s'avonds mee naar huis en ik ben niet altijd op de zaak en heb de macbook dan mee.

Wie kan me hiermee op weg helpen?

Mvg. MBE

Heb je iDVD geprobeerd? Het zit standaard bij je Mac.

Die kan bij mijn weten een DVD niet laten loopen...

Doet de dvd speler zelf dat niet?

Photodisk maken met toast?

iDVD reeds tijd geleden geprobeerd, maar door tijdgebrek liep ik er in vast.
Liep ook tegen een bepaald probleem aan waardoor ik het eerst heb laten liggen (ging trouwens om een filmproject op dvd te zetten)
Photodisk is mij onbekend.
Toast 10 heb ik maar ben mijn code kwijt geraakt en heb tijdens een nieuwe installatie de installatie dus niet kunnen afronden.
Ik wil met command/shift/4 foto's maken en deze als een soort powerpoint afspelen.

Misschien in Keynote maken, exporteren als film en op DVD branden?

Bedankt voor alle suggesties, maar wat is nu een makkelijke manier/programma voor een leek om dit te doen.
Er zijn drie verschillende programma's aangedragen maar is er eentje die het makkelijkste werkt of waarmee je tegen weinig problemen aanloopt.
De meeste programma's zijn dermate uitgebreid dat het vaak vast loopt in het eind stadium.

Wat zou in mijn geval het makkelijkste zijn.

Het gaat om foto's waaronder/doorheen een tekst/prijs komt
Ik zag in Photodisk dat er bv tijd tussen de foto's zit
Op een plasma scherm moet eigenlijk gewoon een soort lichtkrant komen met afbeeldingen.

Alvast bedankt voor de reacties

Mvg. M.

Je code kun je terugvinden bij je Roxio account. Bij mij tenminste...

Yep, de code is weer boven water.
Hoe kan ik vanuit keynote branden? ik heb in keynote een presentatie gemaak en wil deze op een dvd zetten.
Moet dat in idvd, vindt het geen fijn programma.

Suggesties

In Keynote dit doen:
1. Open de presentatie en klik op [b]Archief>Exporteer...[/b]
2. Klik op [b]'Quicktime'[/b] en zet bij [b]'Afspelen:[/b] de optie [b]'Met vast interval'[/b] stel nu je interval in, bv. 30 seconden.
3. Stel bij [b]'Structuren'[/b] [b]Optimale kwaliteit, groot[/b] in of kies aangepaste opties, bv 1080 HD.
4. Klik op volgende, kies een bestandsnaam, en klik op [b]Exporteer[/b]. Laat Keynote alles renderen.
Open nu Toast Titanium.
In Toast:
1. Klik op [b]'Video'[/b], en kies voor [b]DVD-video[/b].
2. Sleep het film bestand uit Keynote in de rechterbalk.
3. Zet [b]Menu style[/b] op [b]none[/b]
4. Selecteer [b]'Autoplay disc on insert'[/b] en [b]'Play all items continuously'[/b].
5. Klik op de rode brand knop. Klaar.

Ik kom steeds verder.
De ene na de andere dvd gaat in de prullebak.
Opgeven ho maar.
Bedankt, ik ga maar weer aan de slag.

Uitslag volgt.

Mvg. M.