Aangifte 2005 te downloaden

Vandaag het aangifteprogramma 2005 voor Mac OSX gedownload. Het laat zich moeiteloos installeren en ik heb zelfs de oude gegevens vanuit Windoos aangifte 2004 geïmporteerd.

Zeer verheugd :smiley: dat nu eindelijk een versie voor :apple: en Linux beschikbaar is.

Geef het door zodat Mac gebruikers in iedergeval het aangifteprogramma gaan gebruiken.

[quote="Zwarter"]Vandaag het aangifteprogramma 2005 voor Mac OSX gedownload. Het laat zich moeiteloos installeren en ik heb zelfs de oude gegevens vanuit Windoos aangifte 2004 geïmporteerd.

Mijn gegevens waren vorig jaar ook met Windoos gedaan, hoe heb jij die gegevens naar je mac kunnen importeren?..Gaarne uitleg,bedankt!

Groet van Gees

En voor diegenen die met [b:92fef7a3db]DigiD[/b:92fef7a3db] werken nog even wachten met downloaden, want die versie van het aangifteprogramma is pas ná 15 februari beschikbaar (volgens de belastingdienst).

Marc.

Neem het bestand [sofinummer].IBD wat je normaal gesproken ook in de Windoos aangifte 2005 zou inlezen en zet dat in een map op je HD. Dan via aangifteprogramma [open bestand] de oude aangifte inlezen.

Ik probeerde het eerst vanaf m’n usb stick af in te lezen maar dat gaan niet werken.

succes, erik

Nou, ik wou net inloggen met mijn verkregen login/pass van vorig jaar maar ik krijg de melding dat het niet goed is! Ik heb geen nieuw login/pass gekregen voor dit jaar??? Het begint al weer goed. De opgave is niet zo moeilijk maar hem opgestuurd krijgen is een crime!