Aangifte Belasting 2004 met Mac software problemen??

Beste mac gebruikers,

Via deze weg ik vragen of er mensen zijn die net asl wij de aangiften van 2004 via de nieuwe mac-belasting software hebben gedaan.
Wij hebben tot op heden niks gehoord van de belastringdienst.
Ook staan wij niet geregisteerd bij de belastrindienst als ontvangen.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben??

Zo ja dan horen wij dat graag.

M v g Goofy

In het aangifteprogramma zelf staat een soort van verzendbewijsje, maar je krijgt geen mailtje ofzo dat je gegevens ontvangen zijn. Ik heb zelf op 16 maart met de macsoftware aangifte gedaan en kreeg verleden week bericht dat we geld terugkrijgen!

Oke dan. Wij hebben pas 5 april ingestuurd. Dit kwma omdat wij maar geen bevestiging kregen van onze digitalehandtekening.

m v g goofy

Moest je een bevestiging krijgen van je digitale hantekening? Ik kan er geen vinden. En ook nog niets gehoord van mijn aangifte. :(

je hebt als het goed is een digitale handtekening gezet als deze bekend is bij de belastingdienst. (BD). hiervoor heb je eenmalig een papiertje naar de BD moeten sturen met een gewone handtekening. Als je dit nl. voor het eerst doet moet je eerst een papier versturen om die digitale handtekening rechtsgeldig te maken. Daarnaast, als je na 1 april je aangifte opstuurt kan het wel eens wat langer duren. Op zich zou het handig zijn als je een email als bevestiging kreeg maar die krijg je niet, al staat er wel in de software dat de boel is aangekomen. Maar dan is het wel zo dat als ze geen officiele gewone handtekening hebben dat ze dan je achteraan zetten tot ze die wel hebben. Pas dan gaat je aangifte worden gecontroleerd.

Ik heb op 29 maart mijn aangifte verstuurd met mijn mac en had vorige week bericht dat ik geld terug kreeg.

Ik heb begin maart de aangiftes verstuurd en vorige week bericht gekregen van de belastingdienst.