Aanpassen albums in iphoto

Ik heb eens wat zitten proberen met de fotoalbums in iphoto. Wat me hierbij opvalt is dat je alleen kunt kiezen uit 7 indelingen en verder nog het aantal foto's per blz en verder helemaal niets. Ik zou af en toe een foto nog wel willen verplaatsen, vergroten of verkleinen. Kan dit echt niet? :? Of mis ik wat?

Hans

Volgens mij is layout al per pagina bepaald. Je kan wel foto's per plek verwisselen. Bijv je hebt collage als album., Op een pagina zijn er bijv. twee foto's. Je kan de ene foto op de andere schuiven om te verwisselen. Maar het is inderdaad beperkt.

Volgens mij mis je niets. Je kunt wel met slepen nog een foto van links naar rechts verplaatsen, en door het aantal foto's per pagina te veranderen ook de grote veranderen maar dat is in mijn ervaring alles. In de helpfile van iPhoto kan ik daar ook geen extra tips over vinden.

Foto's wisselen had ik ondertussen ook ontdekt. Ik moet zeggen dat dit me wel tegenvalt. :(

Ik heb ook wat zitten proberen en gemerkt dat er bij elke upload een nieuw album wordt aangemaakt. Dus als je foto's wilt toevoegen, moet je eerst het album deleten, dan in iPhoto een nieuwe map aanmaken met de nieuwe set foto's en dan uploaden.

Ik ben na twee dagen proberen met iphoto gestopt er iets van te begrijpen. Erg teleurstellend als je dit programma met de rest van ilife vergelijkt. Persoonlijk gebruik ik iviewmedia pro. Ja, je moet er voor betalen maar dan heb je wel een programma dat doet dat iphoto zou moeten doen.