Aanpassen helderheid Cinema Display -> geen incoontjes

Nu ben ik wel iets heel vreemds tegengekomen, normaal als ik op de zijkant van het Cinema Display op de helderheid knopjes druk dan krijg je in het beeld het helederheidsymbool te zien met de waarde die het op dat moment heeft (zoals bij volume). Alleen als ik nu die knopjes gebruik, verandert de helderheid wel alleen krijg ik niet dat symbool+waarde te zien, beetje raar lijkt me.

Maak gebruik van Powerbook + Cinema Display; opnieuw aansluiten heeft geen succes…

Hallo Elation,

Ik heb zelf ook een Cinema Display + Powerbook. Als ik aan de knopjes kom rechts van mijn cinema display dan is er bij mij nog nooit zo’n symbool, of waarde van helderheid op het scherm gekomen. Het veranderd gewoon meer niet?

Groeten JensB

Moet je bij 'Beeldschermen' en dan 'Opties' veranderen.

[quote:1d58d4a463="Jens B"]Hallo Elation,

Ik heb zelf ook een Cinema Display + Powerbook. Als ik aan de knopjes kom rechts van mijn cinema display dan is er bij mij nog nooit zo’n symbool, of waarde van helderheid op het scherm gekomen. Het veranderd gewoon meer niet?

Groeten JensB[/quote:1d58d4a463]

Ik zie dat symbool wel gewoon. Zitten alle stekkertjes in je powerbook? :finderoud:

Ik zie dat symbool wel gewoon. Zitten alle stekkertjes in je powerbook? :finderoud:

Jah, dat is het dus bij mij ! Mijn firewire en Usb van mijn scherm steek ik noot in, heb genoeg met usb-poorten op Powerbook ( draadloze muis en toestensbord ). Daardoor zag ik het nooit dat er een symbool kon verschijnen, nu dus wel…

Is dat bij jou ook de oplossing Elation?

Bij mijn iMac 20" kan ik ook F13 en F14 gebruiken voor de helderheid in te stellen ;) Misschien vind je dat ook handig.

@luclodder Is het niet F14(donkerder) en F15(lichter)?

ja zou kunnen! Zit nu op werk achter Kl*te winpc dus zie het keyboard niet voor me! F13 zit inderdaad niet bij het blokje erbij d8 ik :D

[quote:702aea180e="Jens B"]Ik zie dat symbool wel gewoon. Zitten alle stekkertjes in je powerbook? :finderoud:

Jah, dat is het dus bij mij ! Mijn firewire en Usb van mijn scherm steek ik noot in, heb genoeg met usb-poorten op Powerbook ( draadloze muis en toestensbord ). Daardoor zag ik het nooit dat er een symbool kon verschijnen, nu dus wel…

Is dat bij jou ook de oplossing Elation?[/quote:702aea180e]

haha stom, dit is inderdaad de oplossing :smiley: